Na de upgrade Video de Luxe premium 2024 crashed het programma

Bernard-Smolenaars schreef op 08.10.2023 om 23:04 uur

Na de upgrade Video de Luxe premium 2024 crashed het programma al na een paar minuten. Inmiddels heb ik de Software verwijderd en het programma opnieuw gestart, met GEEN resultaat. Ik krijg dan de melding op de fout door te geven en het bestand door te sturen. Dan krijg ik weer de melding dat er geen internetverbinding is, maar die is er wel degelijk wel.

Het crash bestand heb ik gekopieerd en stuur ik u in de bijlage.(die kan ik hier niet vinden , hoe kan ik dit doen?)

Het serienummer is

P3-75966-78596-25460-80456-xxxxx-xxxxx gewijzigd door moderator

Mijn PC werkt met Windows 10

 

Reacties

Bol schreef op 09.10.2023 om 11:30 uur

@Bernard-Smolenaars

Hallo Bernard,

Als er foutmeldingen worden doorgestuurd via het Magix programma zelf, krijgen forumleden hierop geen antwoord terug. Deze foutmelding worden door de Magix programmeurs in een databank opgevangen en voor het verbeteren van de programma's gebruikt.

Terugkomend op uw foutmelding.

  • Wat zijn de specificaties van uw computer?
  • Zijn de videokaart drivers up-to-date?
  •  

Wat u zou kunnen proberen is om eens het videodeluxe.ini bestand te verwijderen. Bij verwijdering wordt VDL2024 op de standaardwaarden teruggezet en eventuele computerconfiguratiefouten hersteld. Bij het opstarten van VDL2024 wordt het videodeluxe.ini bestand automatisch weer aangemaakt.

Wanneer het verwijderen van het INI bestand niet het gewenste resultaat oplevert, neem dan eens contact op met Magix Support. Stuur een mailtje naar infoservice@magix.net en leg daar uw probleem voor.

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-