na aankoop mmm premium 2019 update uit store geen download link sn sn

kevin-hage schreef op 04.08.2018 om 18:35 uur

OPGELOST!!

 

na aankoop van de music maker update premium 2019 + edm ontvang ik geen download link of serie nummer wel kan ik soundpools instrumenten ed downloaden maar daar blijft het bij. het programma blijft de free versie. heb al geprobeerd alles te verwijderen en terug te instaleren maar geen resultaat. in store zie ik wel dat plus en premium te downloaden zijn maar als ik dit probeer blijven ze op 0% staan. contact met magix verloopt moeizaam er maar half. een gekocht premium telefoon gesprek om mijn probleem uit te leggen blijkt weg gegooid geld wanneer ik nergens een juist nummer krijg waar ik de code kan invullen. en de mail is erg langzaam en laat in onze ogen een beetje te wensen over helaas. zeker omdat wij zeer positief waren tot de aankoop. wij zijn benieuwd of er meer zijn die dit hebben ervaren bij deze of een eerdere download versie van mmm en hoe dit opgelost kon worden.

Reacties

mi-bo schreef op 04.08.2018 om 19:25 uur

@kevin-hage

Kevin.

Als U een MAGIX Product online koopt bij MAGIX krijgt U direct na betaling een mail met download link,serienummer en extra programma's als die bij de aanbieding zitten die U nodig heeft om het MAGIX product te kunnen installeren.

Staat dit bij U niet per ongeluk in de Spam map.

(Of is MMM 2019 Prem niet via MAGIX online gekocht)

Mvg

Michael

 

kevin-hage schreef op 04.08.2018 om 19:37 uur

Bedankt voor je snelle reactie Michael. Ik heb idd een mail van de aankoop gehad waarin vermeld staat dat ik package premium 2019 + edm heb gekocht maar geen link of serie nummer slechts het sn van de bij het pakket toegevoegde izotope v8.00. Welke ik via de izotope site heb geregistreerd omdat dit sn niet voor mmm activatie werd geaccepteerd. Ik heb de aankoop gedaan via de shop in de nl versie van mmm free.

mi-bo schreef op 04.08.2018 om 19:43 uur

Kevin.

Kijk eens via magix.com (recht op icoon klikken)daarna inloggen met email adres +wachtwoord bekend bij MAGIX.

Mijn producten of daar bij mmm2019 prem geen serienummer staat.

Mvg

Michael

kevin-hage schreef op 04.08.2018 om 19:48 uur

Ja daar was ik ook al wezen kijken idd. Maar daar staat slechts de registratie van een gratis mmm versie vermeld. Dus erg vreemd dat ik wel in de store alles heb mogen kiezen en daar ook zie dat premium en plus en edm in bezit zijn. Ook zie ik in de mail dat het gekocht is maar bij magix nergens

mi-bo schreef op 04.08.2018 om 19:58 uur

@kevin-hage

Kevin.

Dan is er maar 1 optie bij de mail die U heeft ontvangen staat ook een email adres van MAGIX Ticket shop.

Daar een reactie mail naar toesturen met de manco die niet ontvangen zijn,daar kunnen zij dat zo zien en Maandag krijgt U dan een reactie.

Sorry voor het ongemak

Mvg

Michael

kevin-hage schreef op 04.08.2018 om 20:17 uur

Had al contact gezocht via de mail maar tot noch toe geen bevestiging vanuit magix maar na een miskoop van het premium tel gesprek wel response gekregen en daar nogmaals uitgelegd maar helaas duurt reactie erg lang.

Hartelijk dank voor je bijdrage

 

Mvg

 

Kevin

 

kevin-hage schreef op 06.08.2018 om 19:01 uur

Voor het weekend support op de hoogte gebracht dat het niet ging zoals het hoort betreft het gekochte ticket voor een premium gesprek met support. En zoals gevraagd door magix alle info betreffende het probleem met het aangeschaft upgrade product mmm pre 2019 + edm. En gevraagd om een oplossing zodat we ons gekochte product link krijgen en de bijbehorende sn nummers. Echter biedt de mail van magix wat inhoud betreft geen duidelijkheid en word mij slechts gemeld dat het product is geannuleerd en geld retour komt. Maar of dit voor het premium gesprek is of ook voor onze gekochte upgrade is er niet uit op te maken. En over het niet verkregen mail met link en serie nummers word totaal niet gesproken. Als startend zakelijk klant voelen wij zeer slecht geholpen en behandeld door het voorheen door ons geziene succes volle bedrijf/.org. Magix.

En door deze zeer slechte start zijn we toch enigzins gaan twijfelen of magix wel echt de beste keus was voor ons.

Het lijkt voor ons nu zo makkelijk op te lossen dat wij de trage behandeling niet kunnen begrijpen. We kopen een product en dit word via mail bevestigd vanuit magix en PayPal we krijgen alles wat in het pakket hoort te zitten de soundpools

Presets

Functies

En keuze uit instrumenten.

In de shop staat zowel de mm plus de mm prem. 2019 en de edm uitbreiding vermeld. Maar op magix.com niks van dit bij mijn producten.

Bijna een week na aanschaf dus nog geen reactie waar wij ook maar iets aan hebben. En word onze klacht over de premium support ticket nog eerder behandeld als het probleem waarvoor wij dit ticket in eerste instantie hebben gekocht.

Wachten of maar weer iets nieuws aanschaffen of Dan maar een andere software. Doet magix hier wel serieus iets mee. Voor ons nu een grote vraag.

Wel een plus over onze beste hulp in dit verhaal blijkt magix publiek. In zeer korte tijd richt

MI-BO zich op onze bijdrage en weet al snel eventuele kansen te noemen om dit op te lossen. Zelf waren de stappen al ondernomen maar dit was fijn te weten dat er hulp van het forum kwam. En al 10 keer meer als wat magix ons wil sturen.

Omdat we hier echt niks van begrijpen de klacht op klacht.nl duidelijk gemaakt en daar wil magix niet op reageren. En de upgrade zou zo simpel moeten zijn vanuit de store.

MAGIX WIJ HEBBEN UW HULP NODIG IN DE KWESTIE!

 

Met vriendelijke groet,

 

Kevin

kevin-hage schreef op 06.08.2018 om 20:23 uur

Nogmaals dank voor uw helpende hand. Zullen wij zeker blijven doen.

mvg

Kevin

 

mi-bo schreef op 06.08.2018 om 20:24 uur

@kevin-hage

Kevin.

Dit Forum is voor en door MAGIX Gebruikers ( lezers)te benaderen,en hun mening(evt. Oplossing) te delen.

Het beste kunt U een ticket aanmaken(magix support) (

Of u gaat naar onze uitgebreide support-site waar ook vele antwoorden te vinden zijn en waar u tevens een aanvraag kunt indienen.

https://support2.magix.com/customer/) en Uw verhaal (belevenis)aan support te richten.

wij kunnen U verder niet helpen.

Mvg

Michael

Bol schreef op 07.08.2018 om 14:05 uur

Hallo Kevin,

Ik heb uw probleem als Magix gebruiker gelezen.

U schrijft op dit forum: "na aankoop van de music maker update premium 2019 + edm ontvang ik geen download link of serie nummer wel kan ik soundpools instrumenten ed downloaden maar daar blijft het bij"

Op klacht.nl schrijft u: "vanuit de gratis music maker versie de premium upgrade edm gekocht. Echter ontvang ik alleen een serie nummer en geen premium 2019 download link"

Mijn vraag aan u is, heeft nu wel of geen serienummer ontvangen?

Sinds 2017 kan iedereen Music Maker als een gratis programma downloaden. Ook wordt deze regelmatig geüpdatet. Er worden geen afzonderlijk versie meer gemaakt van Music Maker. Wel kunt u via de shop, aanschaf van plus of Premium uw Music Maker naar wens maken.

Ook heeft u de mogelijkheid om oudere gekochte versies te integreren, zodat u ook de eerder gekochte pakketten via een download venster kan downloaden


 

  1. start Music Maker op
  2. klik op editie activeren
  3. klik op het tandwieltje Rechtsboven
  4. kies nu alle gekochte inhoud downloaden

Zijn er nog vragen dan hoor ik dat wel van u.

Groet,

Rob

PS voor vergelijking tussen de gratis, plus en premium zie: https://www.magix.com/nl/muziek/music-maker/versievergelijking/#c871632

 

Laatst gewijzigd door Bol op 07.08.2018, 15:49, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

kevin-hage schreef op 07.08.2018 om 14:19 uur

Beste Rob,

Dat had ik op klacht aan moeten passen idd. Het sn dat ik heb ontvangen was voor de izotope v8 welke in het premium +edm pakket zat. Echter blijkt net na contact met support dat mijn programma niet word aangepast ik geen activatie code of sn krijg en ook geen geld terug. Het programma vraagt bij opstart al twee keer om activatie via de start dialoog en enkele seconde later nogmaals met de dialoog om oud nieuw product te activeren of dit later te doen. Ook blijven naast mijn gekochte instrumenten en de nog te kopen instrumenten een aantal staan met de melding dat ik mijn editie eerst moet activeren. Dit alles komt totaal niet overeen met de verkregen verkoop info voor onze aankoop.

Onze mening! Zeer slecht geholpen door magix net bij het product waar wij als startend ondernemers juist de minste problemen zouden verwachten.

Dus voor 60 euro koop je bij magix slechts functies en niet een geactiveerd update programma voor de reeds aanwezige software.

Ook is onze menig dat klant vriendelijkheid ver te zoeken is wanneer er door support aan de telefoon word gezegd ik word hier een beetje moe van. 6 dagen geen hulp of wat dan ook en dan zo te woord gestaan worden. Dit pakketje half bakken premium is dus leuk voor de kinderen. Blijkbaar toch geen magix voor onze onderneming.

Mvg

 

Kevin

kevin-hage schreef op 07.08.2018 om 14:39 uur

Beste leden,

Bedankt voor jullie feedback op onze bijdrage. Nu 6 dagen na aanschaf en heel andere informatie van magix support hebben wij net ineens een link en serie nummer betreft ons programma in ons service center bij onze producten staan.

Wat nu precies gebeurd is dat deze wel worden vermeld is ons nu niet duidelijk maar voor ons is er nu dus wel een oplossing.

Mvg

 

Kevin

Bol schreef op 07.08.2018 om 14:43 uur

Hallo Kevin,

Het doet mij deugt, om te lezen, dat uw probleem is opgelost.

Groet,

Rob

 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

kevin-hage schreef op 07.08.2018 om 14:44 uur

Beste Rob,

Wij hebben net een reactie toegevoegd betreft ons probleem. Spontaan staat ons programma bij mijn producten. Ik dank u hartelijk voor de inspanning die u voor ons heeft gedaan.

Mvg

 

Kevin

mi-bo schreef op 07.08.2018 om 15:26 uur

@kevin-hage.

Kevin,

een goed bericht te lezen dat via MAGIX Support de U aangeboden oplossing nu naar tevredenheid werkt.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX ( MMM prem ) pakket.

Mvg

Michael

kevin-hage schreef op 07.08.2018 om 15:32 uur

Hartelijk dank Michael.

Na een warme dag op route nu op weg naar kantoor om alles te bewerken.

Ook u dank voor uw betrokkenheid. Ook na afhandeling van ons probleem.

 

Mvg.

 

Kevin