MVDL 2022 - Bij export naar MP4 geluid lengte niet conform opmaak

Luc-Wijdeveld schreef op 05.01.2022 om 14:47 uur


MVDL 2022
Zo staat bij mij ingesteld, voeg maar erbij voordat de vraag komt.
Heb al 5x geëxporteerd en fout blijft herhalen dat geluid eerder stopt dan de film eindigt.

het probleem:
- De laatste circa 5 minuten pakt bij na exporteren het geluid niet mee.
Bij de opmaak loopt het mp3 geluidbestand (origineel langer dan de opmaak en netjes tot de eindmarker in de blauwe balk ingekort, zodat hij niet langer doorloopt (afbeelding 2 hieronder:

Heb alle video import fragmenten gecheckt of daar het originele geluid op nul staat.(zie hieronder)



Maar ik heb een donkerbruin vermoeden wat de veroorzaker is, alle import bronnen waar de mp4's mee gemaakt zijn (dashcam's, telefoon en drone zijn ingesteld op 30 fps) Nu maakt Magix bij (voorbeeld hieronder) exporteren dat ik fps: 29,918 moet gebruiken en als ik dat doe dan wordt de gebrande film langer





Want ongevraagd brand hij 25 fps waardoor hij de film van 22.38 naar 27.05 brand en dan mis ik laatste 5 minuten geluid, brand ik via de HD-


kwaliteit-2 modus, pakt hij wel 30 fps, waar ik het op heb ingesteld en brand exact de juiste lengte en geluid conform.
Had dat bij de 2021 versie ook al ....
voorbeeld hieronder is gebrand op HD kwaliteit modus 2 op 30 fps, maar brand op 29,918 fps en geluid loopt conform lengte.



 

Reacties

mi-bo schreef op 05.01.2022 om 16:58 uur

@Luc-Wijdeveld

Beste Luc,

Als U bestand, exporteren, Mp4 aanklikt dan ziet U dit klik eens op door gebruiker definieerd

dan gaat dit scherm open daar kunt U wel de instellingen veranderen

Sc6

Blijf gezond, en een Covid-19 ( Omikron, Flurona) vrij 2022 toegewenst

M.vr.gr

Michael