Music Maker Plus Edition 2019 vst plugins

rene-vis schreef op 16.03.2019 om 14:50 uur

Ik heb vandaag Music Maker Plus Edition 2019 gekocht en geinstalleerd. Daarvoor had ik de gratis versie. Mijn vraag is hoe je van Internet gedownloade vst plugins kunt toevoegen. De melding blijft dat er geen vst plugins kunnen worden toegevoegd en ik zie bij de instrumenten niet meer dan de drie gratis instrumenten uit de gratis versie. Moet ik ergens nog iets wijzigen ?

Reacties

mi-bo schreef op 16.03.2019 om 18:13 uur

@rene-vis

Beste Rene.

Zit er bij de download aankoop geen waardebon die U kunt verzilveren.

Na het installeren van MMM Plus Edition 2019, ziet U aan de rechterkant een Icoon klik hierop dan gaat er een scherm open, hier vult U de gegevens in, en daarna kijken weer rechts bij radartje,

hier kunt U vinden wat gedownload kan worden.

Mvg

Michael

 

rene-vis schreef op 16.03.2019 om 18:39 uur

Beste Michael,

Ik heb het proberen na te kijken, maar ik kan geen waardeboncode ontdekken.

Mvg

Rene

 

mi-bo schreef op 16.03.2019 om 18:50 uur

@rene-vis

Beste Rene.

Dank voor Uw Feedback,

Dan zit dat niet bij Uw versie.(extra coupon ).

Als U naar magix.com gaat en dan optie muziek,(mmm plus edition 2019)daar staat precies omschreven wat bij Uw aankoop extra is.

Mvg

Michael

rene-vis schreef op 16.03.2019 om 18:59 uur

Volgens de info aldaar zou dit er dus bij moeten zitten:                                                                                                                                                                                   Geluiden, functies & instrumenten t.w.v. € 299,00Alle gratis Music Maker geluiden, functies & instrumentenNIEUW! Inclusief multicore-supportNIEUW! 2 presetpakkettenNIEUW! 4 software-instrumenten naar keuzeNIEUW! 1 Soundpool Collection naar keuze (t.w.v.: € 100,00)NIEUW! 1 Soundpool Complete Bundle naar keuze (t.w.v. € 19,99)

Ik had eerst de gratis versie van MMM. Tijdens de installatie zag ik wel dat deze vervangen werd door de plus edition 2019. Echter heb ik nog alleen de functies en instrumenten van de gratis versie. Bovendien had ik gedacht dat ik op de plus edition 2019 versie ook vst plugins kon invoeren. Kan het zijn dat ik ergens nog iets anders moet updaten ?

Mvg Rene

 

mi-bo schreef op 16.03.2019 om 19:41 uur

@rene-vis

Beste Rene.

Dank voor Uw Feedback,

heeft U rechtsboven al op het radartje geklikt,en alle opties aangevinkt,en vandaar uit gekeken of er gratis download bij zitten.

Staat rechtsonder geen optie gratis download.(soundpool & instrumenten)

Mvg

Michael

rene-vis schreef op 17.03.2019 om 08:39 uur

Beste Michael,

Het is mij wel gelukt om de vier gratis instrumenten te downloaden. Maar nog steeds niet het volgende:

Functies & instrumenten t.w.v. € 299,00 Alle gratis Music Maker geluiden, functies & instrumenten Inclusief multicore-support 2 presetpakketten 1 Soundpool Collection naar keuze (t.w.v.: € 100,00) 1 Soundpool Complete Bundle naar keuze (t.w.v. € 19,99)

Plus dat ik niet weet of ik met deze versie ook gedownloade vst plugins kan invoeren.

Mvg

René

 

rene-vis schreef op 17.03.2019 om 09:03 uur

Beste Michael,

Het is mij inmiddels ook gelukt om de vst plugin functie te installeren. Het andere zal ook wel lukken. Het is even zoeken, maar dan lukt het. Bedankt voor de hulp.

Mvg

René

mi-bo schreef op 17.03.2019 om 09:21 uur

@rene-vis

Beste Rene.

Dank voor Uw Feedback.

Goed bericht dat U verschillende opties heeft gevonden.

Veel plezier met het maken van Uw Muziek productie met het mooie MMM Product.

Mvg

Michael