Music Maker 2017 Steam Edition (Mei 2022)

JeWe4Life schreef op 11.05.2022 om 15:26 uur

Vandaag via Steam bovenstaande versie van Music Maker gekocht, gedownload, gëinstalleerd. Tidens de installatie kreeg ik meerdere foutmeldingen over het installeren van de VST bestanden. Deze foutmeldingen heb ik gestuurd via het hulpprogramma wat Magix Music Maker zelf opstart waardoor je doorverwezen wordt naar deze site van dit Forum. Bij het opstarten van het programma krijg ik de melding dat de VST bestanden niet geladen zijn of kunnen worden door een mogelijk geheugen tekort (39 % van de 8 gb intern geheugen in gebruik) dit lijkt mij voldoende op een i5 met Windows 10 Professional. Ik moet nog even nalopen of de installatie bestanden via Steam wel compleet zijn en/of beschadigd zijn, ook zal ik mijn SSD een keer nalopen of er misschien een fout in zit. Meer volgt?

Reacties

mi-bo schreef op 11.05.2022 om 16:37 uur

@JeWe4Life

Welkom JeWe4Life als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum.

Is dit programma van 2017 geen 32 bits versie.

Sc6

Vriendelijke groet

Michael (FM)

Bol schreef op 12.05.2022 om 00:40 uur

Hallo @JeWe4Life

Welkom op het Nederlands forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support
.

U hebt in mei 2022 bij STEAM Music Maker 2017 Steam Edition uit 2016 voor € 9,59 aangeschaft. Magix Duitsland ondersteund deze niet meer. U zou het beste contact op kunnen nemen met de Steam Support: Support ondersteuning

Als alternatief zou u bij Magix de gratis Magix Music Maker 2022 versie kunnen downloaden en installeren.[Klik hier]

Met vriendelijke groet,

Rob (FM)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-