Music Maker 2014 - Leesfout in bestand na aanpassen van sample

zez26 schreef op 21.11.2017 om 23:32 uur

Beste forumleden.

Ik heb pas Music Maker 2014 geïnstalleerd op een schone pc.

Nu wil ik in een sample bijvoorbeeld de pitch aanpassen of de equalizer instellingen en dan stuit ik op onderstaand probleem:

Kan iemand mij uitleggen waar dit aan kan liggen?

Reacties

mi-bo schreef op 22.11.2017 om 09:47 uur

ZEZ26,

Op de bijlage staat dat er een leesfout is, is dit ook bij andere samples.

Groeten

Michael

Bol schreef op 22.11.2017 om 10:43 uur

Beste,

U heeft Music Maker 2014 op nieuw geïnstalleerd. Ga naar: C:\gebruikers\gebruikersnaam\Documents\MAGIX\Music Maker 2014 Premium\Audiotemp. Verwijder alles wat in deze tijdelijke map staat en uw probleem zal dan tot het verleden behoren.

Succes,

Bol

Laatst gewijzigd door Bol op 22.11.2017, 10:43, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

zez26 schreef op 22.11.2017 om 21:19 uur

Beste,

U heeft Music Maker 2014 op nieuw geïnstalleerd. Ga naar: C:\gebruikers\gebruikersnaam\Documents\MAGIX\Music Maker 2014 Premium\Audiotemp. Verwijder alles wat in deze tijdelijke map staat en uw probleem zal dan tot het verleden behoren.

Succes,

Bol

Ja dit heeft gewerkt, bedankt ! en Michael, dit gebeurde zover ik weet alleen bij deze sample. andere samples nog geen problemen. Maar komt nu niet voor dankzij oplossing van Bol

 

zez26 schreef op 22.11.2017 om 21:26 uur

Kan ik jullie nog een vraag stellen? Als ik dubbel klik op een sample, dan krijg ik het audio FX rack te zien. Bij vorige edities van MM maar ook nieuwere edities zie je de wijzigingen die je aanbrengt.

Bijvoorbeeld: Ik wijzig het tempo naar 130. Als ik dan verder ga werken en klik op een later moment weer dubbel op de sample dan staat deze weer op 120. Maar de sample is wel daadwerkelijk 130.

Weten jullie of dit een 2014 "kwaal"is?

Ook merk ik dat het resamplen een stuk langer duurt dan bij andere editie's

Bol schreef op 22.11.2017 om 22:23 uur

Beste,

Fijn om te lezen dat uw probleem op uw 1e vraag is opgelost.

Zelf heb ik Music Maker 2014 niet meer op mijn PC staan en kan u, om deze rede geen antwoord geven op uw 2e vraag.

Misschien zijn er andere forumleden die dat wel kunnen.

Groet,

Bol

Laatst gewijzigd door Bol op 22.11.2017, 22:25, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

zez26 schreef op 22.11.2017 om 22:26 uur

Ik heb toch maar versie 2013 geïnstalleerd en deze werkt als een zonnetje. Wijzigingen aan samples blijven zichtbaar en resample-en gaat als een trein :)