Music maker 2013 geluid plots niet exporteerbaar, EN de volumelichtjes bewegen niet (goen en rood), nergens

hugoa5555 schreef op 29.09.2014 om 18:45 uur

Music maker 2013 geluid plots niet exporteerbaar, EN de volumelichtjes bewegen niet (goen en rood), nergens

Alles werkt.  Als ik het volume verhoog hoor ik dat wel, maar het balkje bij volumeknop(arranger) en ook de mixer visualiseert het geluid 'plots' niet.  Ook blijven de exportfuncties onzichtbaar, terwijl ik bijna dagelijks muziek exporteerde. Enkel de 'gebruikelijk exportopties' zien er normaal uit maar doen niks.  Ik word er gek van en heb al alles geprobeerd.  Ik hoor wel alles, maar het programma zelf toont geen volume activiteit. DUS geen lichtjes die bewegen groen en bij te hoog volume rood..  Niet in de arranger , ook niet op de mixer.  Maar ik hoor wel alles wat ik doe. volume spoor 3 wat omhoog, geen probleem.  Maar geen lichtjes, EN VOORAL geen exportmogelijkheden.  (Exporteer in wav of mp3 off Ogg staan nu lichtgrijs, jeweetwel zoals functies die er wel zijn, maar het niet doen).  Dit is de tweede keer dat dit probleem gebeurt, ik weet niet hoe ik het vorige keer opgelost heb, maar daar ben ik toen wekenlang mee beziggeweest.  Ik word er depressief en woest van.  En er is nog meer, volgende keer.

Ik heb Windows 8 met I5 processor.  Externe soundkaart Ross Martin via usb (DAC) Met soundkaart is niets mis.  Als ik overschakel naar de interne Realtec HD soundcard, zelfde probleem.

Alle andere programma's werken normaal.  De volumes bewegen op en neer.

Graag antwoord.  Ik vermoed dat het het programma is , niet de soundkaart.  Want alles werkt perfect.  Spelers, Magix cleaning lab etc.

Dank, hugo
 

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 29.09.2014 om 22:48 uur

Beste,

Ik heb dit programma niet. Bij ander MAGIX programma's  doe ik bij problemen het volgende:

1. de instellingen terugzetten naar de standaardwaarden Ga naar: bestand / instellingen /.......

2. een herstelproceduren uit voeren. Leg de DVD in de lade en kies voor herstel.

Succes,

Rob