Music Maker 17 vraagt om hdp bestanden

ICTVIDEOFANAAT schreef op 02.01.2011 om 21:17 uur

L.s.,

 

Inmiddels heb ik Music Maker 17 aangeschaft en al meerdere arrangementen gemaakt. Wat een heerlijk programma!

 

Knelpunt:

Tijdens het laden van 1 bepaald arrangement waarbij er externe mp3 bestanden van een interne sata harde schijf (met 20 GB vrije diskspace) uit een directory worden ingeladen krijg ik een hdp cannot find error. 

 

Geconstateerd:

1) Hij kan die bestanden niet vinden terwijl ze er wel staan.

2) Als ik de bijbehorende .mp3 bestanden aan klik dan doet die het wel (dan vindt hij het bestand)

3) Als ik daarna het arrangement opsla en de volgende keer weer open dan vindt hij dezelfde bestanden wederom niet.

 

Vragen

- Hoe komt dit?

- Hoe kan ik dit definitief oplossen?

 

Betere giswerk:

Het lijkt net of die hdp bestanden corrupt geraakt zijn? (Music Maker is wel een paar keer gecrashed)

Of moet ik die directory specifiek ergens aangeven?

 

 

NOTE:

Volgens mij zit er ergens een memory leak. Hier voor moet je het nonpage pool memory een aantal uur monitoren met performance monitor tijdens het gebruik van Music Maker 17

 

 

Reacties

MarcusDJ schreef op 05.01.2011 om 11:17 uur

De drie punten die je onder "Geconstateerd" noemt herken ik. Zo gaat het bij mij altijd en ik vermoed dat het simpelweg een onvolkomenheid van het programma is.

 

Ik vind dat voor mezelf overigens geen echt probleem aangezien je wel aan je arrangement verder kunt werken. Het betekent alleen dat je telkens bij het laden de bestanden opnieuw moet opsnorren. Dat is onhandig, maar wel te doen, tenzij je natuurlijk een arrangement maakt met een zeer groot aantal mp3/hdp bestanden.

ICTVIDEOFANAAT schreef op 10.01.2011 om 20:36 uur


MarcusDJ.

 

Hartelijk dank voor je reactie. Ben ik iig niet de enige met dat probleem, je gaat behoorlijk aan jezelf twijfelen. Nu maar hopen dat ze dat oplossen.

 

:)

 

 

 

 

De drie punten die je onder "Geconstateerd" noemt herken ik. Zo gaat het bij mij altijd en ik vermoed dat het simpelweg een onvolkomenheid van het programma is.

 

Ik vind dat voor mezelf overigens geen echt probleem aangezien je wel aan je arrangement verder kunt werken. Het betekent alleen dat je telkens bij het laden de bestanden opnieuw moet opsnorren. Dat is onhandig, maar wel te doen, tenzij je natuurlijk een arrangement maakt met een zeer groot aantal mp3/hdp bestanden.