Reacties

Bol schreef op 25.11.2017 om 14:34 uur

Hallo Christ,

  1. U spreekt over een CD speler, maar u bedoelt waarschijnlijk een DVD speler?
  2. U schrijft niet of u het als een DVD brand of als een Mpeg-2 / Mpeg-4 bestand?
  3. Wanneer het programma zegt, dat hij de code reeds heeft gedownload, dan mag u ervan uitgaan dat dit ook is gedaan. Ik zou u niet kunnen zeggen waar Magix deze code opslaat.
  4. Wat bedoelt u precies met: "nu moet ik alles in een convertor omvormen om te kunnen afspelen".

Groet,

Bol

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

christ-jansen schreef op 25.11.2017 om 14:48 uur

Hoi Bol,

Ja moet DVD speler zijn.

Als ik de video direct wil afspelen in mijn DVD speler dan kan hij hem niet afspelen.

Ook niet in Windows media speler,

Als ik het bestand converteer naar mpeg2 dan kan hij hem wel afspelen.

Dus het programma Red uw video geeft een bestand weer waar ik niets mee kan beginnen.

 

 

 

 

Bol schreef op 25.11.2017 om 15:21 uur

Zelf heb ik geen Red Uw Video. Maar brand u uw DVD wel met het brandprogramma van Magix?

Het voorbeeld, dat ik u geeft komt uit Video deluxe 2016

Zelf gebruik ik Media Player Classic Home Cinema, te downloaden bij: https://mpc-hc.org/ Ik weet uit ervaring dat Windows Media Player niet alles af kan spelen.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Voormalige gebruiker schreef op 25.11.2017 om 15:44 uur

De VLC media-speler draait praktisch ALLES af. Gratis te downloaden

 

 

Bol schreef op 25.11.2017 om 15:56 uur

Klopt (ceejee), die heb ik ook op mijn PC. De vraag is nu, speelt hier ook de mpeg-2 / mpeg-4 in af? Als hij een film wilt afspelen in een DVD speler, dan moet deze als zodanig ook gebrand zijn. (VOB bestanden)

Laatst gewijzigd door Bol op 25.11.2017, 16:28, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

christ-jansen schreef op 25.11.2017 om 16:51 uur

Ik heb een DVD gebrand met Red Uw Video hij brand deze in VOB bestanden deze kan ik wel afspelen in mijn DVD speler. Maar ik blijf het raar vinden als ik de film opsla in mijn pc dan moet ik ze bewerken en vervolgens op DVD branden.

Afspelen in Windows Media Player kan ik alleen in een WMV bestand rechtstreeks afspelen, MPG moet ik eerst bewerken.

mi-bo schreef op 25.11.2017 om 17:07 uur

Christ- Jansen.

Over welk RUV pakket schrijft u, gezien er verschillende pakketten zijn.

Groeten

Michael

christ-jansen schreef op 25.11.2017 om 17:22 uur

Serie 9 2017

mi-bo schreef op 25.11.2017 om 17:43 uur

Christ- Jansen.

Met dit mooie MAGIX pakket kunt U mp2 & mp4 bewerken en branden,

wel rekening houden met beelden die analoog zijn opgenomen niet geëxporteerd kunnen worden in Mp4

kijk naar de link

https://www.magix.info/nl/tutorials/red-uw-video-ruv-9-is-ook-een-volledig-montage-pakket--1195062/

groeten

Michael

christ-jansen schreef op 25.11.2017 om 18:31 uur

Ik zie dat daar een update staat voor het probleem met mpeg2, kan ik deze dowloaden

mi-bo schreef op 25.11.2017 om 18:59 uur

Christ- Jansen,

hier de link

https://www.magix.info/nl/tutorials/sinds-25-10-2017-download-update-129-mb-voor-magix-video-easy-ryvt--1195454/

zet een stukje project op de tijdlijn, dan pas is de mogelijkheid om naar hulp te gaan, en dan online actualiseren.

 hier een kleine uitleg , voor een goed resultaat

Groeten

Michael

christ-jansen schreef op 25.11.2017 om 19:55 uur

Hij geeft aan dat er geen nieuwe actualiseringen zijn

mi-bo schreef op 25.11.2017 om 19:57 uur

Christ-Jansen,

welke versie gebruikt momenteel

groeten

Michael

christ-jansen schreef op 25.11.2017 om 19:57 uur

In het filmpje zie ik dat hij een blauwscherm geeft, dat is bij mij zwart, pas als ik het filmpje start geeft hij beeld.

 

christ-jansen schreef op 25.11.2017 om 19:59 uur

RUV 9

 

mi-bo schreef op 25.11.2017 om 20:26 uur

Christ- Jansen,

Dat U versie MAGIX RUV 9 heeft , is bekend

U schrijft over geen nieuwe actualisering, als U naar hulp gaat Over MAGIX Video Easy welke versie ziet U daar.

versie 6.0 ....

Groeten

Michael

christ-jansen schreef op 25.11.2017 om 20:37 uur

6.0.2.24

mi-bo schreef op 25.11.2017 om 20:58 uur

Christ- Jansen.

Het moet namelijk versie 6.0.2.29 zijn

Wijzigingen in versie 6.0.2.29

·       Verbeterde stabiliteit

Wijzigingen in versie 6.0.2.28

·       fixed problem with analog capture

·       WMV and MPEG-2 available again

Wijzigingen in versie 6.0.2.24

·       NIEUW! Smart Preview voor een vlottere weergave op tragere systemen

·       Verbeterde stabiliteit

Wijzigingen in versie 6.0.1.20

·       Verbeterde stabiliteit

·       Diverse kleinere fouten verholpen

Dan is het pakket niet volledig via download update geïnstalleerd,

en U schrijft over begin zwart beeld dat komt omdat bij U de videoband al aan het afspelen was, en in toegezonden filmpje stond de recorder nog niet aan

Groeten

Michael

christ-jansen schreef op 25.11.2017 om 21:09 uur

Hoe kan ik dat wijzigingen, en waar

christ-jansen schreef op 25.11.2017 om 22:41 uur

6.0.2.29 staat er op nu. Ga morgen kijken of alles nu werkt, bij voorbaat dank voor alle hulp.

Bol schreef op 25.11.2017 om 23:32 uur

Ik heb een DVD gebrand met Red Uw Video hij brand deze in VOB bestanden deze kan ik wel afspelen in mijn DVD speler. Maar ik blijf het raar vinden als ik de film opsla in mijn pc dan moet ik ze bewerken en vervolgens op DVD branden.

Afspelen in Windows Media Player kan ik alleen in een WMV bestand rechtstreeks afspelen, MPG moet ik eerst bewerken.


Hallo Christ,

Fijn om te lezen dat het DVD probleem is opgelost. Dat er in MAGIX Video Easy 6 een fout zat m.b.t. Mpeg-2 kon ik niet weten, daar ik dit programma niet heb. Het is fijn te lezen dat een ander forumlid je verder heeft geholpen

Groet,

Bol

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-