Mpeg2 code

johndebrock schreef op 19.04.2022 om 15:06 uur

Hallo Bol,ik plaatste een Mpg2 film via Firewire op de tijdlijn,moest gratis code downloaden,Maaaar toen stonden plotseling 6250 Mpeg2 bestandjes van 2mb in mijn map en wat er daarvoor in stond was niet te zien,alle Mpeg2 bestanden,jawel meer dan 6000 verwijderd,computer Herstart/opnieuw gestart en niet te geloven alles stond terug behalve de muziek bestanden OGG.

Vraag: Computer en Magix de Luxe plus 2022 werkt nu trager,hoe krijg ik dat weer goed ?? (Windows10)

Reacties

Bol schreef op 19.04.2022 om 16:03 uur

@johndebrock

Hallo John,

Waarom er plotseling 6250 Mpeg2 bestandjes van 2mb in uw map, dat kan ik hiervandaan niet zien en beoordelen. Maar wat gebeurd er wanneer u deze map herbenoemd en dan de 6000 bestandjes verwijderd. Komen ze dan ook weer terug na een herstart?

Is VDL 2022 trager gaan werken, toen u VDL 2022 geüpdatet hebt naar de laatste versie: 21.0.2.138? Als dat zo is, hebt u toen ook de laatste driver voor uw Nvidia kaart Geforce GTX 1050 Ti  kaart gedownload en geïnstalleerd. Ga hiervoor naar: Nvidia Drivers . De laatst driver versie in 512.15 - Release Datum: 22-03-2022.

U kunt ook nog eens proberen om VDL te resetten. Ga hiervoor naar: Bestand / instelling / programma-instellingen terugzetten op standaardwaarden.

Met vriendelijke groet,

Rob (FM)

Laatst gewijzigd door Bol op 19.04.2022, 16:05, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

johndebrock schreef op 19.04.2022 om 18:54 uur

Neen,ik heb een geen idee hoe die Mpeg2 bestandjes ontstaan want 2mb is een leeg bestand,nu 1 dag later staan de muziekbestandjes OGG ook weer terug,wonderlijke,heb wel gezien dat mijn schijf hierdoor vol liep, de Map hernoemen heb ik niet gedaan want ik had die 6250 Mpeg2 bestandjes reeds verwijderd,dat kon niet in 1 keer,met elke keer 150 Bestanden verwijderen en de prullenbak legen ging dat wel,koste een hoop tijd.

Heb je adviezen opgevolgd en VDL en de computer,ook Nividia lopen nu weer lekker snel.

Bol,wederom bedankt voor je hulp en met vriendelijke groeten,John de Brock.

Bol schreef op 19.04.2022 om 19:19 uur

@johndebrock

Hallo John,

Als ik het goed heb gelezen, zijn uw twee problemen opgelost. De 6250 mpeg2 bestanden zijn nu niet meer terug te vinden op uw schijf, wel de OGG muziekbestandjes. Het doet mij ook deugd om te lezen, dat uw PC weer op snelheid is na het uitvoeren mijn adviezen. Succes met het samenstellen van uw filmprojecten.

Groet,

Rob (Forum Moderaror)

Laatst gewijzigd door Bol op 19.04.2022, 19:38, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

johndebrock schreef op 19.04.2022 om 21:52 uur

Rob,inderdaad,soms moet je een beetje geluk hebben,ik wist niet wat de gevolgen zouden zijn na verwijdering van al die bestandjes maar gelukkig goed uitgepakt.

Het Mpegs filmpje is inmiddels gemonteerd en gerenderd.

Met vriendelijke groeten,

John.

Bol schreef op 19.04.2022 om 22:11 uur

@johndebrock

Hallo John,

Bedankt👍voor uw terugkoppeling. We zullen deze topic maar afsluiten met de woorden: "Eind goed, al goed".

met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-