MPEG-4 Cornelis-vanWier schreef op 27.09.2021 om 13:59 uur Wanneer ik een bestand als MPEG-4 naar een map op de harde schijf exporteer wordt het niet bij openen afgespeeld , ik krijg dan een foutmelding dat het bestand waarschijnlijk beschadigd is . Wie helpt mij aan een oplossing ? Terug naar de post
Reacties mi-bo schreef op 27.09.2021 om 14:27 uur @Cornelis-vanWier Beste Cornelis, Welkom op MAGIX Multimedia Forum. Niet wetend waar de bestanden vandaan komen en of dit wel MP4 bestanden zijn. Ctrl+ Alt + G dan gaat scherm open, zet vinkje bij alle weergeven dan onderste optie standaard, misschien werkt het dan wel Sc6 Blijf gezond M.vr.gr Michael Bol schreef op 27.09.2021 om 14:30 uur @Cornelis-vanWier Hallo Cornelis, Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. Via dit forum helpen forumleden elkaar, maar het staat geheel los van Magix Support. Waarschijnlijk heeft een uw MP4 bestand de grote van 0 MB, dit kunt u zelf nagaan door de eigenschappen te raadplegen. klik met de rechtermuiskop en MP4 bestand klik op: eigenschappen klik op: tabblad algemeen hier kunt u nu zien wat de grootte van het MP4 bestand is. Nu heb ik nog een vraag aan u, wat is de versie Video Deluxe? Succes, RobForum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005 Bol schreef op 27.09.2021 om 14:42 uur @Cornelis-vanWier Hallo Cornelis, Hier nog een aanvulling op mijn bovenstaand antwoord. Als u uw MP4 bestand exporteert vanuit VDL 2021 met het Mainconcept geactiveerd, haal dan eens het vinkje weg bij: Videoeffecten op GPU berekenen. Probeer uw Filmproject nog eens te exporteren als een MP4 bestand. Succes, Rob 1