mpeg

Reacties

mi-bo schreef op 31.12.2019 om 06:04 uur

@Michel-den-Hartog

Beste Michel.

Gewoon RUV (Red uw video ) 9 bestellen bij MAGIX.

Ik werk er al jaren mee en meer dan 1000 bandjes gedigitaliseerd zonder problemen.

Rustige jaarwisseling en een bruisend en gezond 2020

Sc6.

Met vriendelijke groet.

Michael

 

Michel-den-Hartog schreef op 19.01.2020 om 10:20 uur

Heb een nieuw pakket besteldbij Magix techtsstreeks dus ben benieuwd !

mi-bo schreef op 19.01.2020 om 11:16 uur

@Michel-den-Hartog

Beste Michel,

dit is een positief bericht,

wel ervoor zorgen dat niets meer van het eerder aangekochte programma RUV 9 op Uw Pc staat,

en dan installeren volgens deze Tutorial.

https://www.magix.info/nl/tutorials/hoe-te-werken-met-magix-ruv-9--1210503/

en deze link is er sinds 16.01.2020 met uitgewerkte probleem oplossers voor RUV geschreven door MAGIX Support

https://www.magix.info/nl/support/red-uw-video-s--16/

Sc6

Met vriendelijke groet

Michael

 

Michel-den-Hartog schreef op 19.01.2020 om 21:06 uur

Top dank je wel !

Michel-den-Hartog schreef op 27.01.2020 om 21:57 uur

Heel apart,16-01 besteld en nog niet binnen. Heb bevestiging dat 2-3 werkdagen kan duren maar dit heb ik weer en ze zijn ook zo goed te bereiken.

mi-bo schreef op 28.01.2020 om 05:52 uur

@Michel-den-Hartog​​​​​​

Beste Michel.

Dit is geen goed bericht.

Het is geen aangetekend stuk en kan niet door de brievenbus, dus moet aan de deur worden afgeleverd. ?????

U heeft bij de bestelling een ticket nummer gekregen met aan het eind 3 letters,alleen met dit nummer kunt U contact met MAGIX opnemen .2-3 werkdagen is normaal wat er verkeerd is gegaan kan ik U helaas niet vertellen, contact opnemen met MAGIX zij kunnen precies zien waar het pakketje gebleven is.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Michel-den-Hartog schreef op 30.01.2020 om 17:22 uur

Nou hij is binnen dus ga gelijk aan de gang 🎉🎉

mi-bo schreef op 30.01.2020 om 20:43 uur

@Michel-den-Hartog

Beste Michel,

Dank voor Uw Feedback.

We vernemen graag van U hoe het eind resultaat is.

Met vriendelijke groet,

Michael

Michel-den-Hartog schreef op 01.02.2020 om 12:37 uur

hoe lang duurt de mixdown bij een video van 3 uur want hij is wel heel lang bezig ?

hij zet ook de film 2 keer achter elkaar ?

coderen gaat nu wel goed waar hij de vorige keer mee bleef zitten.

 

 

 

mi-bo schreef op 01.02.2020 om 14:14 uur

@Michel-den-Hartog

Beste Michel,

Dit is een goed bericht "coderen gaat nu wel goed waar hij de vorige keer mee bleef zitten".

"hoe lang duurt de mixdown bij een video van 3 uur want hij is wel heel lang bezig ?" licht aan de kracht van de Pc of het is x 1 of 2.

als U 1 plaatje heeft kan dit bij voltooien nooit 2 keer gebeuren,en dit ziet U als het klaar is

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Michel-den-Hartog schreef op 01.02.2020 om 14:25 uur

Dat klopt maar is iets van 5 uur normaal bij een videoband van 3 uur ? Ik denk misschien dat mijn computer niet goed genoeg is.

Bol schreef op 01.02.2020 om 15:16 uur

Hallo Michel,

Normaliter moet het overzetten net zolang duren als de lengte van de Videoband. Als de band op normale snelheid afspeeld, dan zal de overdracht 1:1 moeten zijn. Dus in uw geval 3 uur. Ik lees in een van uw antwoorden, dat de film 2 keer achter elkaar wordt weggeschreven. Zijn dit dan 2 gelijke films? Want als dat zo is, dan klopt het dat het overzetten ca. 5 uur erover doet. Kunt u aangeven wat voor specificatie uw PC is. Als ik die heb, kan ik u goed adviseren.

Groet,

Rob

 

Laatst gewijzigd door Bol op 01.02.2020, 15:17, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 01.02.2020 om 16:09 uur

@Michel-den-Hartog

Beste Michel.

Dank voor Uw feedback.

Goed bericht dat het installeren is goed gegaan.

U kunt zelf aan de gedigitaliseerde icoontje zien of er 2x het zelfde achter elkaar staat voordat U gaat voltooien kunt er wat te veel is verwijderen. .(normaal is 60 minuten bandje 60 minuten via Usb omzetter naar het programma RUV en het digitaliseren is dan ook meestal 60 minuten dit is mijn ervaring (vanaf aansluiten videorecorder of analoge camera ben ik 2 uur verder voordat het op mijn Pc of harde schijf staat)

De configuratie (kracht)van een Pc is niet van belang gezien het analoge beelden zijn(720:576) die moeten worden gedigitaliseerd door een usb omzetter

sc6

Met vriendelijke groet,

Michael