mp4 via wetransfer

hoekie schreef op 18.11.2021 om 19:32 uur

Goedenavond. na een 12 jaar alweer een paar maandjes bezig met video deluxe. Maar ik stuit op een probleem. een maat van me heeft mp4tjes verstuurd via wetransfer. Deze geven problemen waardoor vdl crasht. ik heb de som op de proef gesteld en een nieuw filmpje via wtf en via onedrive verstuurd naar mn comp. Via onedrive is er geen probleem maar via wtf crasht vdl weer

Iemand eing idee hoe dit kan en of er iets is waarmee ik dit kan voorkomen? Behalve dan natuurlijk wtf niet meer gebruiken. En kent iemand een betere manier van mp4 versturen, ben er al een tijdje uit en heb geen idee of je via email grote bestasnden kan versturen.alvast dank.

groetjes,

Harmen.

Reacties

Bol schreef op 18.11.2021 om 19:44 uur

@hoekie

Hallo Harmen,

Als moderator, krijg ik dagelijks via Wetransfer MP4 bestanden toe gemaild en kan deze MP4 bestanden zonder problemen op de tijdlijn van Video Deluxe zetten. Volgens mij moet u uw probleem elders zoeken. Mail mij eens zo'n MP4 bestand via Wetransfer naar dehelplijn@kpnmail.nl , dan kan ik e.a. 1:1 testen.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 18.11.2021 om 19:47 uur

@hoekie

Hallo Harmen,

Een aanvulling op mijn eerder gegeven antwoord. zie: https://www.thewindowsclub.com/fix-ntdll-dll-crash-error-on-windows

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hoekie schreef op 18.11.2021 om 20:06 uur

Beste Rob,

Bedankt voor het antwoord, heb u een mail gestuurd. Maar begrijp ik nou goed dat er een probleem in windows zelf zit? en als ik over ga van windows 10 naar 11? Zou dat een oplossing zijn?

Bol schreef op 18.11.2021 om 20:27 uur

@hoekie

Hallo Harmen,

Als ik het goed begrijpt, is uw windows 8 | 8.1 uw besturingssysteem. Lees eens deze topic: https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/windows-8-explorerexe-crashes-with-ntdlldll-error/851b16b3-af60-4533-9e74-8af7009cbeb5

Voor zover ik het kan beoordelen, kan deze foutmelding in alle windowsversie voordoen.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hoekie schreef op 18.11.2021 om 22:22 uur

Erg bedankt voor je hulp!!

Ik ben net thuis en beetje aan het pielen geweest en tot nog toe geen problemen meer, wel vreemd. Uit voorzorg toch een paar extensies uitgezet van edge, ik heb overigens windows 10. Mocht het probleem zich weer voordoen weet ik iig waar te zoeken. Dank daarvoor!!

Bol schreef op 18.11.2021 om 23:19 uur

@hoekie

Hallo Harmen,

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost. Heel veel succes👍👍👍, maar vooral veel plezier met het samenstellen van u filmprojecten.

Met vriendelijk groet. Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Kees-Haremaker schreef op 21.11.2021 om 00:16 uur

Hallo Harmen, er is ook een programma voor het versturen van grotere bestanden dat is Smash
Surf even naar http://fromsmash.com
Mvg Kees