Reacties

mi-bo schreef op 17.11.2017 om 12:02 uur

Ingrid-Alain,

De mp4 filmpjes hoe zijn die opgenomen, en geupload naar MAGIX Online Album.

onder mi-bo.magix.net/album staan even 3 filmpjes met verschillende muziek, en hier kan ik geen storing vinden.

Groeten

Michael

 

ingrid-alain schreef op 17.11.2017 om 12:31 uur

Ik ben de 3 filmpjes gaan bekijken en bij mij spelen die ook haperend af.

De filmpjes die ik op mijn online album zet zijn afkomstig en opgenomen door verschillende smartphones.

Deze filmpjes worden dan eerst op mijn pc gedownload om nadien geupload te worden naar mijn online album.

Nu heb ik al ondervonden dat wanneer ik diezelfde filmpjes afhaal van mijn google foto's deze veel kleiner zijn en geen probleem geven... een filmpje dat op mijn pc gedownload is vanaf mijn samsung S7 bedraagd 131.99 MB en wanneer ik het download via mijn Google foto's is dit nog maar 43 MB groot (20171031_195600.mp4 2.1 MP1920 × 1080 43.1 MB).

Wanneer ik datzelfde filmpje naar youtube upload en nadien weer download op mijn pc dan is het verkleind tot 25.2 MB. en geeft het ook geen problemen wanneer ik het via mijn online album wil afspelen....

Wel allemaal een beetje omslachtig en zou dit toch liever rechtstreeks vanaf mijn pc willen uploaden zonder problemen achteraf. Wat moet ik dan doen om toch nog kwalitatief goede filmpjes op mijn online album te laten afspelen?

 

 

mi-bo schreef op 17.11.2017 om 12:47 uur

Ingrid-Alain,

de bestanden die zijn opgenomen met verschillende smartphones, hoe staan de opnamen afgesteld,en wordt muziek achteraf hierin gemonteerd

Met welk montage programma worden de opnamen bewerkt.

een klein filmpje opgenomen met een smartphone

  Dit is bewerkt met MAGIX vdl 2017 Prem

Groeten

Michael

Bol schreef op 17.11.2017 om 14:14 uur

Hallo Ingrid-Alain,

Even met u meedenken. Is uw internetsnelheid nog goed? Zelf test deze regelmatig met de gratis app "Network Speed Test" te downloaden bij de Windows appstore.

Groet,

Bol

 

Laatst gewijzigd door Bol op 17.11.2017, 14:18, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

ingrid-alain schreef op 17.11.2017 om 14:24 uur

Hierboven staat het resultaat van mijn speedtest

Bol schreef op 17.11.2017 om 14:41 uur

Heeft u al eens uw modem gereset? Ik vind de ping nogal aan de hoge kant. De Download en Upload moet voldoende zijn. Zie: http://www.meter.net/ping-test/

 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

ingrid-alain schreef op 17.11.2017 om 14:51 uur

Dit is het resultaat van de ping test

Bol schreef op 17.11.2017 om 15:02 uur

De ping die nu wordt aangegeven is lager dan de eerdere 103ms

Hier mijn resultaat vanuit Nederland naar Duitsland

Kijk ook eens op: https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/wat-betekent-ping-en-jitter-on-de-speedtest-12941

Laatst gewijzigd door Bol op 17.11.2017, 15:04, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-