Mp3 deLuxe 17 gedownload d.d. 06-08-2012

albert-schriemer schreef op 29.10.2012 om 11:04 uur

Na de de dowload is de software 2 maal betaald. Een registratie nummer gezonden en daarna was het wachtende op de post, of deze ook de software zou sturen. Nooit ontvangen.

Door enstige huiselijke omstandigeheden is mij dit uit het oog verloren en dit niet met kunnen afhandelen. Door een herstelprogramma in de computer te hebben gebruikt afgelopen week kwam deze zaak weer aan het licht. Ik moest de software weer actualiseren en het gekregen code inbrengen maar dat mislukte . de code die ik had is : En dit werkte niet !!!

Tijdens controle bij u in de compueter zag ik mijn software wel staan als mijn eigendom, maar ik kan daar niet bij. Kunt u mij een nieuwe sleutel toezenden ? Dat blijft de vraag; waarom heb geen toegezonden post met software ontvangen en geen reactie gehad op mijn aandringen destijds dat 2 maal de prijs van MP3 de LUxe  per vergissing heb betaald. Tot nu toe heb ik geen retourbetaling hiervan gehad. Kunt u mij bij probleem helpen?? Bij voorbaat hartelijk dank. Bij uw Nederlandse vertegenwoordiger kom ik niet door.

Reacties

mi-bo schreef op 29.10.2012 om 11:16 uur

Beste,

 stuur dit bericht naar help@magix.net en zij kunnen u verder helpen

succes,

mi-bo schreef op 06.11.2012 om 14:27 uur

Beste,

 Wederom antwoord stuur een mail naar help@magix.net en zij kunnen precies zien wat er niet goed gegaan is

gr