movie studio 2022 film is vaag welke settings

Charles-Terlien schreef op 18.04.2023 om 20:34 uur

ik ben echt een groente met dit programma maar heb een vraag welke setting moet ik gebruiken als ik een filmpje van 1920x1080 gebruik voor YouTube . ik kies voor nieuw project dan HDTV 59,94 dat is wat ik film en 1920x1080 dan exporteren mp4 fullhd 1920x1080 59,94. als ik dan de film klaar is de film niet meer scherp net of er een waas over gaat en op youtube wordt het niet veel beter . moet ik wat met de bitrate doen bij geavanceerd .vind het echt een gedoe vroeger had ik moviemaker van windows en alles was gewoon perfect en scherp .de lol om een fil te maken begint wel minder te worden .

Reacties

Bol schreef op 19.04.2023 om 11:22 uur

@Charles-Terlien

Hallo Charles,

Als u uw filmproject hebt geëxporteerd als MP4 FullHD 1920x1080 59,94p en u het MP4 bestand afspeelt via VLC Mediaplayer is het al niet meer scherp?

Dit zijn de standaard Preset instellingen. U hoeft hier niets aan te veranderen.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-