mov bestanden JH.Wevers schreef op 15.07.2021 om 11:31 uur Betreft vidio de luxe 2021. mijn mov bestanden zijn niet zichtbaar in de voor vertoning. pc windows 10 Terug naar de post
Reacties mi-bo schreef op 15.07.2021 om 12:03 uur @JH.Wevers Beste JH. Welkom op MAGIX Multimedia Forum. Een vraag, Om een goed antwoord te kunnen ontvangen van lezers/gebruikers van MVL 2021 waar komen de MOV bestanden vandaan. heeft U QuickTime-player geinstalleerd op de Pc/laptop Blijf gezond M.vr.gr Michael JH.Wevers schreef op 15.07.2021 om 12:18 uur Beste Michel, het probleem is opgelost. Ik heb bij instellingen het vinkje bij hardware versnelling weggehaald. de mov bestanden zijn gemaakt met een iphone se, en komen van de harde schijf. is Quick time-player een voordeel, of nadeel bij magix? met vriendelijke groet, Jh Wevers mi-bo schreef op 15.07.2021 om 12:34 uur @JH.Wevers Beste JH.Wevers. Dit is een positief bericht dat het probleem is opgelost. Dankjewel voor de oplossing op het Forum te zetten. Ik vind QuickTime-player een voordeel,maar is mijn persoonlijke mening Veel montage plezier met het mooie MAGIX product. Blijf gezond M.vr.gr Michael Bol schreef op 15.07.2021 om 14:48 uur @JH.Wevers Hallo J.H. Wevers, MOV-bestanden van een iPhone kunnen tegenwoordig zonder problemen rechtstreeks geïmporteerd in VDL 2021. Lees eens deze link van Magix Support. [klik hier] en als u toch QuickTime nodig hebben, zie dan deze link. [klik hier] Succes, Rob 1