Mouse-over problem

toonenbeeld schreef op 30.05.2014 om 13:36 uur

als ik een button maak met een mouse over functie werkt die wel bij het ingaan van de button, maar niet bij het er weer uit gaan. Het beeld dat bij de Mouse over hoort, blijft staan.
 Ik moet het helegebied van de site verlaten om de virige lay out terug te krijgen en een andere button te kunnen benaderen.

zie: http://www.toonenbeeld.nl

Is daar een oplossing of correctie voor ?

Met dank!

INFO:
probleem ontstaat  elke keer, bij mouse-over, ik heb een snelle video pc met win7 64 bits,  web-designerMX vs 8.1.5.31094

Reacties

mi-bo schreef op 30.05.2014 om 14:30 uur

beste, als het goed is heeft U van mij via Uw website een antwoord ontvangen

gr

mido

toonenbeeld schreef op 06.06.2014 om 10:33 uur

Helaas begreep ik niet precies wat u bedoeld... 
Ik weet nog steeds niet waareom ik buiten het gebioed van de site moet gaan om de pré- mouse-over situatue weer terug te krijgen. Het zijn ook geen echte buttons, maar vlakjes waar ik een functie aan toe heb gevoegd.
Ik heb dat al eerdr gedaan met mijn  oorspronkelijke site, zelfde manier, maar hier werkt het niet. Zie www.toondewit.nl op de film strip, als je daar de muis verschijft van boven naar beneden wisselen steeds de plaatjes. Maar op de site www.toonenbeeld,nl werk dat niet zo. Terwijl dit op dezelfde manier is opgezet, alleen met een nieuwere versie van Magix. 
Mocht u nog een suggestie hebben graag !!