Momenteel gebruik ik red uw video's 3.0 en ik vind de kwaliteit van de video die ik wens op dvd te branden ondermaats. Nochtans is de video op Tv redelijk. Heeft het zin om een recentere versie aan te schaffen of ligt dit toch aan de videoband?

hildebreydels schreef op 27.01.2016 om 22:16 uur

Momenteel gebruik ik red uw video's 3.0 maar ik vind de kwaliteit van de video's die ik probeer op dvd te branden ondermaats. Heeft het zin een recentere versie aan te schaffen of ligt zoiets aan de kwaliteit van de videoband? Heb ook al geprobeerd om via VDLuxe de film te bewerken maar de kwaliteit is hetzelfde. 

Mijn laptop is een: Windows 7 Home Premium 64-bits Service Pack 1

Intel(R) Core(TM) i7-2630QM CPU @ 2.00GHz

 

Reacties

magixagent schreef op 28.01.2016 om 10:05 uur

Uw verhaal gelezen,
het verbaas me dat RUV 3.0 onder Win 7 goed werkt. inmiddels is er al MAGIX RUV 8.0 en 8.1.
gezien u met vdl werkt  versie wordt niet omschreven, maar er is via MAGIX video toebehoren en usb omzetter Incl. driver los te koop. € 29,95 en werkt perfect met VDL
kwaliteit van banden gaan achteruit en dan de vraag waar hebben deze banden jaren gestaan.
Een tip neem nooit langer dan 10 minuten in een keer op dit i.v.m. rek in de band, misschien daarom een niet tevreden beeld
gr
Harry

hildebreydels schreef op 28.01.2016 om 15:07 uur

Alvast bedankt voor de snelle reactie. Ik heb VDL 15 dat ik later vervangen heb door de MX downloadversie. Is die video omzetter niet dezelfde als degene die bij Ruv geleverd wordt? Waar en hoe de banden werden bewaard weet ik niet maar de video is door een fotograaf (proffesioneel) gemaakt, vermoed jaren '80 en heeft een grote emotionele waarde. bedankt voor alle nuttige info. Grtjs Hilde

hildebreydels schreef op 07.02.2016 om 20:59 uur

Graag had ik geweten of die video omzetter die Magix verkoopt dezelfde is als degene die bij het pakket " Red uw video's" zit, want dan heeft het geen zin dat ik die aankoop?

Is er iemand die hier ervaring mee heeft?

Alvast bedankt

Hilde

magixagent schreef op 08.02.2016 om 11:08 uur

Hallo Hilde,

 de video omzetter die als los product via MAGIX te koop is werkt het zelfde als bij RUV alleen is het dan alleen mogelijk met een vdl  MX geimporteerd worden, vergeet niet dat het al een derde generatie is

Gr

Harry