MMM 64 Bit Sluit direct weer af Foutrapport

Fred-B schreef op 23.06.2021 om 14:46 uur

Beste Forumleden

Ik krijg bij het opstarten van MMM 64 bit versie een foutrapport. Het programma start op maar sluit ook daarna direct weer af. Ik heb MMM van mijn PC verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft. Het gaat om een DLL bestand wat ervoor zorgt denk ik, zie foto melding. Weet iemand hoe dit probleem op te lossen?

Alvast bedankt

Fred-B

 

Reacties

Bol schreef op 23.06.2021 om 15:12 uur

@Fred-B

Hallo Fred,

Hebt u het programma al eens op de standaardwaarde teruggezet?

Als dat niet het gewenste resultaat hebt, verwijder dan eens MusicMaker.ini. Dit INI-bestand kan foute instellingen bevatten. Uit ervaring weet ik, dat dit INI-bestand bij een herinstallatie niet wordt verwijderd. Bij verwijdering van dit INI-bestand worden alle programma-instellingen teruggezet op de standaardwaarden, incl. uw instellingen. Bij het opstarten van MMM 64bits wordt deze weer automatisch aangemaakt.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Fred-B schreef op 23.06.2021 om 16:03 uur

Bedankt Rob

Het is gelukt. Wel weer even alles installeren (Soundpools) maar dat is niet erg. Dat zo'n klein bestandje ervoor kan zorgen dat het niet meer werkt. Maar ben blij dat het weer is opgelost. Nogmaals mijn Dank!!

Groet,

Fred

Bol schreef op 23.06.2021 om 18:30 uur

@Fred-B

Hallo Fred,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Een INI bestand is het hart van een programma. Hierin worden verschillende dingen zodanig geregeld, dat een programma goed opstart en blijft werken.

Succes met het samen stellen van uw muziekstukken.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 23.06.2021, 18:32, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-