Mmm 2014 soundpools importeren

AldertJan-Hoek schreef op 28.03.2019 om 10:00 uur

Hallo mede music makers.

Ik ben de kersverse eigenaar van de laatste MMM premium versie, maar ik moet zeggen dat ik de soundpools die je er bij krijgt (kan kiezen) heel leuk vind maar nu ik ze gekozen heb sluit je naar mijn idee andere muziekstijlen helemaal uit. Terwijl in het verleden kreeg je er van allerlei soorten muziekstijlen bij. Wat ik persoonlijk erg prettig vond.

Nu heb nog mmm 2014 op cd-ROM liggen met de code’s. Is het zo dat als ik die installeer dat ik dan weer de standaard soundpools kan importeren naar mijn nieuwe versie van MMM?

 

ik hoor graag van jullie

 

Mvg AJ

Reacties

mi-bo schreef op 28.03.2019 om 14:59 uur

@AldertJan-Hoek

Beste AJ,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Ja dit is mogelijk,Als U MMM 2014 heeft geïnstalleerd .

Start MMM Premium op ga naar wieltje rechtsboven, Editie activeren, Activering van Ouder Programma's .

en wordt alles van MMM Prem in Uw nieuwere versie gezet.

Mvg

Michael

AldertJan-Hoek schreef op 28.03.2019 om 16:21 uur

Thanks Michael,

 

ik ga het straks proberen. Ik hou je op de hoogte van mijn voortgang

 

mvg AJ

AldertJan-Hoek schreef op 28.03.2019 om 19:18 uur

Hai even een update,

Ik heb die oude MMM versie geïnstalleerd. Het bleek de 2016 versie te zijn. Een beetje appart dat Editie activeren niet werkt. Het wordt niet herkend. Maar de oude soundpools staan nu wel bij mijn nieuwe soundpools toegevoegd en ze doen het perfect.

al met al dik tevreden.

mi-bo schreef op 28.03.2019 om 19:49 uur

 

@AldertJan-Hoek

Beste AlbertJan,

een goed bericht, dat zoals U wilde dat de oude Soundpools in MMM Prem zijn toegevoegd.

PS.

Niet vergeten via hulp, programma online actualiseren. i.v.m. met de laatste download update.

Succes met het samenstellen van Uw Music Tracks

Mvg

Michael

Bol schreef op 28.03.2019 om 23:37 uur

Hallo Aldertjan,

Het doet mij deugd om te lezen, dat u de soundpools van uw oude MMM 2016 versie heb kunnen toevoegen aan uw nieuwe MMM premium versie.

Dat Editie activeren bij u niet heeft gewerkt, komt omdat u MMM2016 heeft geïnstalleerd. Tijdens het opstarten van MMM premium, ziet deze dat u MMM2016 op de PC heeft staan en dan wordt automatisch de oude soundpools etc... herkent. U had MMM 2016 niet te hoeven installeren, alleen het invullen van het serienummer van MMM 2016 bij "oude serienummer en activering" was al voldoende geweest.

Als u nog andere oude MMM programma's heeft, dan kunt u deze ook op deze manier activeren.

Kijk ook eens download Manager of u nog wat kan installeren. Dit doet u zo:

  1. Start MMM premium op
  2. klik op het tandwieltje
  3. klik nu op "Alle gekochte inhoud downloaden
  4. de Download Manager wordt nu geopend en u kunt wat daar staat downloaden

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 29.03.2019, 09:00, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

AldertJan-Hoek schreef op 30.03.2019 om 16:48 uur

Heey Rob.

ik ben vandaag een beetje druk. Morgen ga ik er mee aan de slag. Hartelijk dank voor je uitgebreide uitleg. En ik er uiteraard op terug

Mvg AJ

AldertJan-Hoek schreef op 02.04.2019 om 09:04 uur

Nog even terugkoppeling van mijn kant. Thanks voor de tip van die download manager. Er stonden idd nog wat programma’s die nog geïnstalleerd moesten worden. Ik kan weer lekker aan de slag!

Bol schreef op 02.04.2019 om 09:09 uur

Hallo Aldertjan,

Fijn om te lezen, dat je weer lekker aan de slag kan. Ik wens je héél veel plezier met het componeren en arrangeren van je muziekprojecten.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-