Mijn website maker de luxe staat op actief. Maar het programma blijft aangeven dat ik moet ugraden.

info321 schreef op 27.09.2012 om 22:44 uur

3 dagen geleden heb ik website maker deluxe gekocht en in het contol beheer staat deze op actief. Als ik website maker opstart heb ik echter alleen de free versie. Als optie verschijnt om te upgraden gaat dit niet want dan krijg ik de melding dat ik dit product al heb gekocht. Na mijn aankoop 3 dagen geleden heb ik wel direct eenmail ontvangen dat de upgrade is gelukt en een rekening in pdf bestand. Echter staat er nergens iets dat ik mogelijk nog iets anders zou moeten doen. Ik heb een email naar de klanten service verzonden met een aantal vragen. Hierop heb ik half antwoord gekregen. Maar niets over het probleem met de upgrade. Na lang proberen heb ik iemand aan de telefoon gekregen die beloofde via de mail te antwoorden. Helaas heb ik nog geen reactie ontvangen en is het probleemnog het zelfde.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Vast bedankt.

Sandra

Reacties

mi-bo schreef op 28.09.2012 om 10:35 uur

beste, misschien stat de omschakeling nog niet goed, kijk naar deze link

Een beknopte handleiding voor het omzetten van uw albumwebsite vindt u hier:
http://www.magix-online.com/nl/hulp-support-magix-online-album/.4435.html#e17986

gr

info321 schreef op 28.09.2012 om 13:16 uur

Beste,

 

Hartelijk dank voor uw uitleg. Echter gaat dat over webalbum. Mijn probleem gaat over Website Maker Deluxe.

 

mvg,

Sandra