Mijn produkten verdwenen in Control Center (Website Maker5)

Jacco-IntVeld schreef op 05.04.2019 om 08:19 uur

Ik kreeg onlangs het verzoek om mijn contract te verlengen (Website Maker 5). Na het inloggen op magix-online.com, kwam ik er achter dat in Mijn Diensten geen Website Maker meer stond. ook na het opnieuw installeren van WM5 is mijn Activeringscode niet meer geldig. Heeft iemand enig idee hoe ik (of MAGIX) dit kan oplossen? Ook een e-mail adres of telefoonnummer van MAGIX is ontvindbaar!!!

Reacties

mi-bo schreef op 05.04.2019 om 10:49 uur

@Jacco-IntVeld

Beste Jacco,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Heeft U aan de verzoek voldaan,

bedoelt U deze optie.

als U bent ingelogd bij MAGIX Online Wereld staat geheel onderin hoe U MAGIX kunt bereiken.

hier als U dit niet kunt benaderen. door middel aanvraag ticket kunt U MAGIX support aanschrijven.

Mvg

Michael

 

Jacco-IntVeld schreef op 05.04.2019 om 11:32 uur

Beste Michael,

Daar kom ik ook steeds uit. Het probleem ligt meer aan het feit dat ik geen domeinnaam heb (volgens Magix). Deze heb ik natuurlijk wel. Na het inloggen in Control Center zie ik dit:

Jacco-IntVeld schreef op 05.04.2019 om 11:33 uur

Hier hoort 'Mijn Domein' ook bij te staan zodat ik van daar uit kan betalen....

mi-bo schreef op 05.04.2019 om 12:12 uur

@Jacco-IntVeld

Beste Jacco,

U heeft geen antwoord gegeven, of U wel of niet contract heeft verlengt,

ga naar instellingen, daar staan de betaal gegevens.

en waar heeft U een activering code voor nodig,

wat is Uw domeinnaam dan, stuur dit eens naar mi-bo@magix.info kan ik kijken wat het probleem is.

mvg

Michael

wijziging i.v.m meer info PNG bijlage

mi-bo schreef op 05.04.2019 om 12:49 uur

@Jacco-IntVeld

Beste Jacco,

Het activeren van Activering code heeft U maar 1 keer nodig.

Als U Website Maker 5 op Uw Pc open, gaat dit scherm open.

Om het programma te openen kunt U rechts boven met e-mail adres + wachtwoord bekend bij MAGIX inloggen.

Mvg

Michael

Jacco-IntVeld schreef op 05.04.2019 om 14:30 uur

Beste Michael,

Het opnieuw activeren heb ik ook al geprobeerd. Ik krijg dan de melding dat de activeringscode al in gebruik is... Er is iets raars aan de hand!