Midi en sounds =hoeveel?en keybord en windows 7 + ingebouwde soundcard

rockko schreef op 20.09.2010 om 11:26 uur

Ik had even het programma op proef en daar was te lezen via de website,dat je midi's kunt importeren,maar dat ga niet.Ook om hoeveel sound gaat het?, bij music maker 17 en ook hoe éénvoudig kunt je spelen via de muis(zie ingebouwd keybord) Ik weet het,waarom die vragen, maar vooralleer ik een product koopt,moet ik zeker er van zijn en de trial versie van amper 7 dagen heeft mij niet overtuigd,omdat ik geen midi's kon importeren, geluid kreeg IK NIET uit dat ingebouwd keybord en dat is ook de vraag werkt het programma onder windows 7 en is mijn ingebouwde soundcard wel compactibel ermee?

Reacties

samp schreef op 28.09.2010 om 15:46 uur

Hello, would you mind to translate your question into English and write it beneath your original question?

Mayby it would be easier to help...

Thank you so much...

LG

samp

dickhegger schreef op 09.10.2010 om 16:15 uur

Beste Rockko, Je kan midi's importeren. Wellicht niet bij de proefversie, dat weet ik niet. Wat bedoel je met: "om hoeveel sound gaat het". In de midi-editer kan je met de muis pianotoetsen aanklikken, waarmee je dan geluid krijgt. Of dat nu spelen is....? Als je wilt spelen dan adviseer ik je de XXL-uitvoering te kopen, met een keyboard.

Ik heb er nog een nieuw exemplaar te koop (over-compleet) met MM 16, voor € 50,--.

Interesse?

Dick Hegger