Reacties

RiViS schreef op 06.12.2013 om 16:28 uur

Dan is het waarschijnlijk geen midi-object maar een audio loop. Bij de soundpools kun je onder Type zien of het midi is: dan staat er een cirkelvormig icoontje met wat stippen er in, bij de audio loops staat er een soort mini speakertje.

Sleep maar eens zo'n midi sound naar de tijdlijn en probeer opnieuw. De editor wordt ook geopend via de sneltoets Y. (als het in de 2014 versie nog net zo is als in de 2013, die ik heb)

groet,

Rijk

famex schreef op 06.12.2013 om 20:50 uur

Het lukt nog steeds niet. En inderdaad het is een soort mini speakertje. Weet jij of ik dit wellicht kan veranderen?. Trouwens zat er bij het pakket 3000 loops en sounds maar echter zie ik die niet. Ik heb er maar een paar maar dat zit zeker onder de 100.....

RiViS schreef op 06.12.2013 om 23:09 uur

Als er zo'n speakertje voor staat is het géén midi en zal dus bij dubbelklikken de midi editor ook niet worden geopend.

Als je met midi wilt werken, kies dan voor een loop waar dat ronde midi icoontje bij staat, dan gaat het lukken.

Wat betreft de duizenden loops: lees dit maar eens goed door: http://www.magix.info/nl/duizenden-geluiden-waar.knowledge.1041912.html

Als je de extra's nog niet gedownload hebt: dat gaat via Catooh, volg daar de aanwijzingen en geef bij het afrekenen de code in.

groet,

Rijk