Met de nieuwe Pro X 13 allerlei problemen. Bij weregave/animatie >>>>> uitsnede. Bij uitsnede werkt "vrije proporties"niet meer. Heel vervelend is dat. Bij titelbewerking werkt de titel verschuiven niet meer zoals het hoort.
Die problemen heb ik ook. Ook als een clip bekijkt en je wil dan halverwege het invoegpunt plaatsen, dan sluit hij het programma en start opnieuw op.
Ik had hier gister ook al een vraag over gesteld. Heb zelf geprobeerd alles eraf te gooien en dan weer erop, maar ook dat loste niks op.
Ik wou eigenlijk alles terug zetten naar de vorige versie, want die werkte nog wel. Maar hoe dat moet en of het kan, geen idee. Ik hoop dat er gauw een oplossing komt, want dit verwacht je niet als je zoveel betaalt voor een programma
...Bij weergave/animatie >>>>> uitsnede. Bij uitsnede werkt "vrije proporties"niet meer. Heel vervelend is dat....
Dit is een van de vele BUG's die nog in Pro X13 zitten. Als moderator hoop ik dat Magix Duitsland hiervoor op korte termijn met de oplossing komt, middels een update /patch.