Reacties

AndredeMos schreef op 23.06.2021 om 08:37 uur

Hoi Peter,

Die problemen heb ik ook. Ook als een clip bekijkt en je wil dan halverwege het invoegpunt plaatsen, dan sluit hij het programma en start opnieuw op.

Ik had hier gister ook al een vraag over gesteld. Heb zelf geprobeerd alles eraf te gooien en dan weer erop, maar ook dat loste niks op.

Ik wou eigenlijk alles terug zetten naar de vorige versie, want die werkte nog wel. Maar hoe dat moet en of het kan, geen idee. Ik hoop dat er gauw een oplossing komt, want dit verwacht je niet als je zoveel betaalt voor een programma

mi-bo schreef op 23.06.2021 om 09:00 uur

@Peter-Brouwers

Beste Peter,

wat betreft de titel, hier een geschreven link van een Duitse Moderator.

https://www.magix.info/de/tutorials/der-neue-bereich-position-grsse-rotation--1277113/

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

mi-bo schreef op 23.06.2021 om 09:36 uur

@Peter-Brouwers

Beste Peter.

Uw probleem weergave camera-zoom is bekend,en al door gegeven,hier komt snel een Patch voor.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 23.06.2021 om 09:49 uur

@Peter-Brouwers

Hallo Peter,

....Bij titelbewerking werkt de titel verschuiven niet meer zoals het hoort....

Zie deze link voor titelbewerking. https://www.magix.info/nl/forum/tekstverwerker--1277151/#ca1681873

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 23.06.2021, 10:07, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 23.06.2021 om 10:22 uur

@Peter-Brouwers

Hallo Peter,

...Bij weergave/animatie >>>>> uitsnede. Bij uitsnede werkt "vrije proporties"niet meer. Heel vervelend is dat....

Dit is een van de vele BUG's die nog in Pro X13 zitten. Als moderator hoop ik dat Magix Duitsland hiervoor op korte termijn met de oplossing komt, middels een update /patch.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-