Menubalk werkt niet goed in Webdesigner 9 Premium.

Jose52 schreef op 08.02.2017 om 21:11 uur

Hallo,

Ik hoop dat het zo goed gaat, want de site ziet er heel anders uit als voorheen.

Weet iemand hoe het komt dat ik de menubalk niet goed kan aanpassen. Als je op mijn website kijkt http://www.westlandia87.nl/ en klikt op Foto's dan zie je Foto 2016 en Foto 2017 staan. Echter als ik Foto 2016 heb aangeklikt en weer op Foto klik, dan krijg ik niet meer het uitrolmenu te zien.
Klik ik Foto 2017 aan, dan kan ik wel weer gewoon kiezen in het uitrolmenu voor 2016 of 2017. Dus via elke willekeurige knop op de menubalk kan ik bij Foto kiezen in het uitrolmenu, alleen als ik Foto 2016 heb aangeklikt krijg ik het niet meer te zien en kan ik ook helemaal de knop Foto's niet meer aanklikken..

Ik heb geprobeerd om in Webdesigner 9 premium de hele knop te verwijderen en hem dan eventueel opnieuw in te voeren, maar dan ziet mijn hele menubalk er heel raar uit. Alles staat dan door elkaar.  Ik doe er een printscreen bij. 

Mvgr.. Jose

 

 

Reacties

mi-bo schreef op 09.02.2017 om 10:04 uur

Jose,

ten eerste gefeliciteerd met de mooie en overzichtelijke Website

Wat het probleem zou kunnen zijn kan ik niet zeggen,ik zie wel dat in de navigatiebalk optie foto is open geklikt,misschien als je dit sluit, en dan opnieuw de map opslaan, exporteren en dan publiceren, is het probleem opgelost, want bij activiteiten is de balk ook gesloten.

gr

Michael

Jose52 schreef op 09.02.2017 om 19:56 uur

Hallo Michael

Ik had dat alleen voor de printscreen geopend. Dat is dus niet de oorzaak. Ik heb al vanalles geprobeerd, maar het lukt niet. Bij de andere websites die ik in beheer heb lukt het wel gewoon zoals ik het altijd doe. Hopelijk weet iemand een oplossing.

gr. Jose

mi-bo schreef op 09.02.2017 om 20:51 uur

hallo Jose,

de foto pagina van 2016 en 2017 zijn niet het zelfde, probeer eens bij de pagina 2016 iets te laten zakken en daar net zoals 2017 , boven aan foto's 2016 te zetten , het is maar een idee,

gr

Michael

Jose52 schreef op 09.02.2017 om 21:27 uur

Michael ik weet niet of je dit bedoelt, maar ik heb het nu iets laten zakken bij 2016. Dit geeft echter geen verschil. Het is toch ook vreemd dat je de menubalk niet gewoon kan aanpassen.

gr. Jose

Jose52 schreef op 10.02.2017 om 09:03 uur

Goedemorgen Michael.

Ik kreeg het niet goed, dus ben ik gaan kijken naar een kopie van de website. Die had ik nog op mijn oude laptop staan en was van oktober 2016. Ik heb daar naar de menubalk gekeken en die werkte goed.

Nu heb ik het opgelost door een oude kopie van de website opnieuw te openen en deze bij te werken met de nieuwe updates van de vereniging. Alles werkt weer naar behoren.

Ik heb waarschijnlijk ergens iets verkeerd gedaan, waardoor het niet goed meer werkte. Helaas weet ik niet waar het mis is gegaan, maar gelukkig doet hij het weer. Je hoeft dus niet verder te zoeken naar de oplossing. Bedankt voor de moeite.

groet, Jose

mi-bo schreef op 10.02.2017 om 13:25 uur

Hallo Jose,

fijn dat het via een oude copy is opgelost, en dat U het op het Forum heeft gezet.

Veel succes met de mooie vereniging, en de mooie Website

gr

Michael