Reacties

mi-bo schreef op 08.03.2017 om 11:49 uur

Hallo Hendrik-Lammertijn,

op Uw informatieve Website gekeken, ik kan geen probleem zien, alles staat er perfect op.

een opmerking de pagina balk zit niet aan de pagina vast, of is dit bewust gedaan

gr

Michael

hendrik-lammertijn schreef op 08.03.2017 om 11:54 uur

Heel raar, ik merk het nu ook. Is het mogelijk dat er, naargelang de site zwaarder wordt het langer duurt alvorens alles optimaal is.

hendrik-lammertijn schreef op 08.03.2017 om 12:00 uur

die paginabalk, bedoelt u het rode balkje. Met vermelding klik op balk. Dit is bewust om duidelijk te maken dat er links zijn naar de sponsors. Een eyecatcher.

 

ps De xara online webdesigner werkt niet naar behoren. Toen de site nog klein was, was dit geen probleem. Nu loopt hij iedere keer vast.

mi-bo schreef op 08.03.2017 om 12:13 uur

Nee ik bedoel niet de melding klik op.

Als de pagina naar beneden wordt gescrold gaat de navigatiebalk mee, die zit niet vast aan de pagina.

XARA werkt juist beter, U heeft een Webhosting bij XARA voor 2000Mb upload is die niet bij vol.vermoedelijk worden oude pagina's ook opgeslagen, kijk bij XARA FTP inloggen en U kunt zien hoe alls er op staat, Door gebruik van XARA kunt U ook een beveiligde pagina maken, kijk op mijn info website http://www.xara365.nl klik op privé en voer wachtwoord pennetje in ( de personen die het wachtwoord hebben kunnen hierdan in ) dit is niet mogelijk met MAGIX hosting ).

gr

Michael