melding van vorige music maker aanwezig

xavier-hyde schreef op 10.04.2022 om 15:40 uur

Ik krijg steeds de zelfste terug kerende fout melding met name dat de installatie van mijn music maker premium software niet kan geïnstalleerd worden door een eerdere music maker die aanwezig zou zijn en dit terwijl er geen aanwezig is, ik heb alle mogelijke vorige magix software verwijderd en zeer grondig mijn pc op alle mogelijke wijze gescand, in mijn programma files maar geen music maker te vinden.

Onmogelijk om de software te installeren!!!

Ik ben een ervaren pc gebruiker en werk zelf in de it sector maar sta hier toch voor een serieus raadsel.

Iemand een suggestie misschien?

Bedankt bij voorbaat,

Xavier Hyde

Reacties

Bol schreef op 10.04.2022 om 18:24 uur

@xavier-hyde

Hallo Xavier,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Waarom u Magix Music Maker premium software niet kan installeren, dat kan ik hiervandaan niet beoordelen. Maar misschien is Music Maker toch niet geheel verwijderd.

Doe eens het volgende:

  • klik HIER, om de Probleemoplosser" te downloaden.

  • open MicrosoftProgram_Install_and_Uninstall.meta.diagcab en selecteer "Volgende".

  • klik nu op "Verwijderen".

  • selecteer de optie "Music Make (64bits)" en klik op "Volgende".

Belangrijk: Als er in de lijst meer entry's met "Music Maker" of "Music Maker Update" voorkomen, laat dan de tool meerdere keren na elkaar werken tot alle Music Maker-entry's weg zijn. Installeer Music Maker opnieuw.

Succes,

Rob (FM)

Laatst gewijzigd door Bol op 10.04.2022, 18:25, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-