Meerdere objecten selecteren met ingedrukte SHIFT-toets.

Balsera schreef op 04.04.2014 om 17:41 uur

Meerdere objecten zouden met ingedrukte SHIFT-toets geselecteerd kunnen worden.

Als ik deze handeling doe, wordt steeds een ander object (stukje film) geselecteerd  en wordt de selectie niet uitgebreid.

Ik werk nu met de trial-versie; de gekochte is nog onderweg.

Reacties

RiViS schreef op 04.04.2014 om 17:55 uur

over welk programma gaat je vraag?

groet,

Rijk

Balsera schreef op 04.04.2014 om 18:52 uur

Hoi Rijk,

 

Over Magix 2014, ik dacht dat ik dat had aangegeven, maar blijkbaar heb ik dat niet goed gedaan.

RiViS schreef op 04.04.2014 om 19:41 uur

Magix heeft vele programma's op het gebied van foto, video, audio en webdesign. Magix 2014 zegt dus nog maar weinig.

Graag deze toevoeging en ook de versie, dus bij voorbeeld Magix Fotostory 2014 deLuxe, of Magix Video deLuxe 2014 Premium.

Op die manier maak je het je medehobbyisten wat gemakkelijker om op je vragen te antwoorden.

Overigens moet wat jij beschrijft met de Shift toets gewoon werken. Als je nog even aangeeft welk progr het nu precies is zal ik nog eens voor je uitproberen. Geef dan ook even aan in welk venster je de actie hebt gedaan, op de tijdlijn of storyboard of in de mediapool?

groet,

Rijk

Balsera schreef op 04.04.2014 om 19:51 uur

MAGIX Video DeLuxe 2014 probeerversie

Tijdlijnmodus; en dan met SHIFT ingedrukt meerdere scenes aanklikken.

 

In ieder geval bedankt dat je de moeite neemt me te helpen. Ik heb al eerder gemerkt dat niet alles werkt volgens de HELP-PDF en vroeg me toen ook al af of dat aan de trialversie ligt.

RiViS schreef op 05.04.2014 om 11:49 uur

Met ingedrukte Shift toets kun je een reeks aaneengesloten objecten selecteren. Je klikt dan alleen op het eerste en het laatste object, alles daartussen wordt dan ook geselecteerd.

Om diverse (niet perse aaneengesloten) objecten te selecteren gebruik je de ingedrukte Ctrl toets. Ieder te selecteren object moet dan apart worden aangeklikt. 

Als dat niet werkt, ligt het misschien inderdaad aan de probeerversie, dat weet ik zo niet. Bij mijn VdL2014 werkt het allebei, zowel in de mediapool als op de tijdlijn. Even afwachten dus.

Mocht de gekochte versie het zelfde euvel vertonen (als het een download versie is, krijg je alleen de sleutel), dan moet je 't nog even melden.

succes met je nieuwe VdL2014,

groet,

Rijk