Beste,
probleem 1
Ik weet niet wat er verkeerd gelopen is, maar mijn mediapool kan ik niet meer bedienen. Als ik op effecten, sjablonen, audio of store klik met mijn muis, zie ik het betreffende scherm gedurende 1 seconde en dan springt het schermpje eronder telkens opnieuw naar import. Ik heb al op F9 gedrukt, toch blijft het programma terugspringen naar import. Ik kon dus wel nog mijn film knippen en plakken en zo meer, maar geen effecten, sjablonen of wat dan ook erop zetten. Ik heb dit zelf proberen op te lossen door te zoeken op dit forum en ik dacht dat te kunnen oplossen met: bestand, instellingen, programma-instellingen terugzetten op standaardwaarden... maar nu heb ik nog een veel groter probleem...
probleem 2
Mijn film kan niet meer worden afgespeeld. Ik hoor enkel wat gehakkel en de balk onderaan preloading loopt... Verder niets meer...
Enkel de foto's die ik in de film stak zie ik nog, voor de rest zie ik enkel gele, blauwe en groene vlakken in mijn project.
Als ik een nieuw project wil beginnen, dan geeft hij hetzelfde probleem... Ik kan dus niets meer doen.
Had beter direct hulp gevraagd...
Help !
Groetjes Sabine