mediapool

george-bohlander schreef op 11.04.2023 om 19:17 uur

Als ik in de mediapool een bestand overhevel naar de weergavemodi dan krijgt dit bestand in de mediapool een rood puntje (rechtsboven) zodat je weet dat je dit bestand gebruikt heb. Hoe kan ik deze gebruikte bestanden met een rood puntje in de mediapool onzichtbaar maken zodat ik meer overzicht krijg welke bestanden ik nog niet gebruikt heb? Ik heb Magix VDL premium versie 19.

Reacties

Bol schreef op 16.04.2023 om 16:32 uur

@george-bohlander

Hallo George,

...Hoe kan ik deze gebruikte bestanden met een rood puntje in de mediapool onzichtbaar maken zodat ik meer overzicht krijg welke bestanden ik nog niet gebruikt heb?...

Het rode vierkantje rechts bovenin van een foto of filmfragment geeft al aan dat dit bestand reeds op de tijdlijn van VDL2019 staat. Maar standaard kunt u deze niet onzichtbaar maken in mediapool.

Er is onconventionele manier om uw bestanden met een rood puntje in de mediapool onzichtbaar te maken zodat deze toch beschikbaar blijft op de tijdlijn van Video Deluxe 2019. Ga dan als volgt te werk:

  • klik met de rechtermuisknop het bestandje met de rode stip
  • kies Eigenschappen en zet een vinkje bij Verborgen en klik op OK

zie filmpje

U kunt ze weer zichtbaar maken door een vinkje te zetten bij "Verborgen Items"

U gebruik de bovenstaande methode op eigen risico!!

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 16.04.2023, 16:38, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 16.04.2023 om 16:38 uur

@george-bohlander

Hallo George,

Zo kunt u ze op een later tijdstip allemaal weer zichtbaar maken. zie filmpje.

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

george-bohlander schreef op 18.04.2023 om 13:12 uur

Hi Rob, Dank je wel voor je reactie en het is jammer dat Magix zelf geen oplossing biedt maar jouw suggestie buiten Magix om ga ik zeker proberen! Mooi dat je nog steeds actief bent op dit platform want twee jaar geleden heb je ook uitstekend geholpen. Hoop dat alles goed met je gaat. Groet George Bohlander