Media Manager wilt niet starten

bdreijer schreef op 14.04.2011 om 10:18 uur

Als ik de Online Media Manager (dit is voor het Online Album) wil opstarten dan duurt het eventjes en dan geeft hij de foutmelding:

 

"Een script in deze film zorgt ervoor dat Adobe Flash Player 10 langzaam wordt uitgevoerd.

Als dit programma actief blijft, kan het zijn dat uw computer niet meer reageert. Wilt u het script afbreken?"

 

Hier moet ik dus ja op antwoorden anders gebeurt er niks meer.

 

Hoe moet ik nu verder??

 

Ik heb een Apple Power PC Systeem 10.4.11

en Flash Player 10

Reacties

VanderKaart schreef op 14.04.2011 om 16:27 uur

Bij die vraag op Nee klikken. De Online Mediamanager is een Flash-applicatie en die heeft wat tijd nodig om te laden en op te starten (zeker voor de eerste keer).

 

Wat ook geen kwaad kan is eens de meest actuele Flash player te installeren. Wat betreft Apple weet ik dat niet zo, maar het zal ook wel gewoon via een plugin of iest dergelijks mogelijk moeten zijn die te updaten.....
 

bdreijer schreef op 21.04.2011 om 08:36 uur

Ik heb verscheidene malen op nee geklikt (en ca. in totaal wel 20 minuten gewacht!) maar het venster met de tekst blijft om de ca. 20 seconden verschijnen.

Ik heb de nieuwste Flash Player gedownload die er voor mijn systeem is te krijgen.

Er bestaan wel nieuwere Flash Players maar die zijn alleen voor Intel Macs.

 

Is het misschien mogelijk dat de Online Media Manager alleen voor Intel gebaseerde Macs beschikbaar is?