maximum aantal activeringen is overschreden

Dhamarco schreef op 07.01.2013 om 17:25 uur

Ik heb mijn PC netwerk opgeschoond (opnieuw geinstalleerd) en wil nu Magix Music maker 17 opnieuw installeren. Hierbij krijg ik de melding, dat het maximum aantal activeringen is overschreden.

Kunt u mij aangeven op hoeveel PCs ik Music maker kan installeren, en hoe de huidige activeringen gereset kunnen worden (op nul zetten)?

Ik begrijp dat een online verzoek op de Magix site €12,99 kost, dus hoop dat hier iemand antwoord (en oplossing) heeft voor mijn probleem.

 

Groet, Martin

 

Reacties

magixagent schreef op 08.01.2013 om 22:40 uur

Beste,

 om illegaal gebruik tegen te gaan , kunt u maximaal met 1 email adres  het programma op 3 Pc  installeren.

succes met het mooie MAGIX product.

Dhamarco schreef op 08.01.2013 om 23:04 uur

Beste,

 

Ik erken dat het een mooi product is, daarom heb ik dit op 30/06/2011 aangeschaft. Ik heb een netwerk van meerdere PCs en laptops, en heb Magix Music Maker dan ook op meerdere laptops geinstalleerd. Nu wil ik na herinstallatie van mijn laptops, ook dit mooie programma weer gaan gebruiken.

Hoe kan ik ervoor zorgen, dat ik mijn aangeschafte, legale programma weer in gebruik kan nemen?

mvrgr.

magixagent schreef op 09.01.2013 om 10:07 uur

beste,

 stuur een mail naar help@magix.net en daar zitten de juiste personen , die U precies kunnen vertellen wat U  het beste kunt doen

succes.

Dhamarco schreef op 10.01.2013 om 11:04 uur

Hartelijk dank voor de reactie!

 

Een email gezonden naar genoemd mailadres, probleem vermeld incl mijn serial en binnen 12 uur reactie dat mijn huidige activeringen gereset zijn. TOP service, ik kan gelukkig weer fijn gebruik gaan maken van dit mooie product!

 

mvrgr. Martin Dhamarco