Maximaal toegestane aantal activeringen is overschreden.2-26209-04028-

Joop-Blaakman schreef op 06.12.2021 om 13:31 uur

Geachte heer/mevrouw, heb een nieuwe computer en wil mijn programma Video easy Red uw Video`s Premium installeren maar krijg de foutmelding Maximaal toegestane aantal activeringen is overschreden. Ik heb het programma van de oude computer
ge-de installeert. Hopelijk is er een oplossing hierover.

Met vriendelijke groet,

Joop Blaakman
 

Reacties

mi-bo schreef op 06.12.2021 om 13:40 uur

@Joop-Blaakman

Beste Joop.

Ga naar deze link,

https://www.magix.info/nl/proxy/1db9fa91ac532293a6af/?link=https%3A//www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

Zoek Uw programma's op na activeren.

Dan uncheck de Pc die U niet meer gebruikt, en kunne de programma's op de nieuwe Pc worden geïnstalleerd.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m met meer info

Bol schreef op 06.12.2021 om 15:04 uur

@Joop-Blaakman

Hallo Joop,

Hiervandaan kan ik niet beoordelen om welke versie Red uw Video het gaat. Als u uw Red uw Video nog een P2-serienummer heeft, stuur dan een mailtje naar: support@magix.net. Vermeld hierin uw e-mailadres en het P2-serienummer en doe een verzoek om uw activeringen op te hogen. Een Magix programma met een P2-serienummer kunt u zelf niet deactiveren (Uncheck) zoals bij een Magix programma met een P3-serienummer

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correctie en aanvulling

Laatst gewijzigd door Bol op 06.12.2021, 15:18, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 06.12.2021 om 16:07 uur

@Joop-Blaakman

Beste Joop.

Met laptop even naar mijn internet cafe gegaan

RUV 8.0 en 8.1 Prem hebben een P2 serienummer en niet zoals ik dacht een P3 serienuumer., dit betekend dat U het niet via Uncheck kunt regelen

stuur P2 serienummer naar infoservice@magix.net met vraag tot ontlokken,van een van de Pc's

een extra licentie is niet kosteloos, zover mijn kennis gaat

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Wijziging aangebracht ivm beter advies