Reacties

mi-bo schreef op 19.06.2012 om 11:32 uur

Beste,
Is het maken van PDF files geen optie, dan kunt u wel alles transporteren, en belangstellende kunnen deze map, importeren op hun PC om het te lezen.
succes.

Johang schreef op 01.07.2012 om 13:21 uur

Nee, ik kan geen pdf bestanden maken. Het gaat om dinamische foto's. DEze worden in een programma gerenderd en in diverse mappen gezet. Deze mappen moeten presies zo op de server komen staan, anders werk het niet. Om de mappen stuk voor stuk te uploaden is geen doen. Kans op een fout is te groot

Johang schreef op 01.09.2012 om 15:56 uur

Mischien is het duidelijker als ik een link mee geef?

http://www.iens.nl/restaurant/17082/bruchem-landgoed-groenhoven

Op deze web pagina ziet u 360 graden panorama's. Helaas maakt het programma waar mee deze pano's gemaakt worden nog al een ingewikkelde struktuur van mappen in mappen. Als daar iets met uploaden verkeerd gaat werkt het niet meer. Hier wordt het mapje in één keer geupload. Het hoofdmapje waar alles in zit. Dan komt ook alles op zijn plaats terecht.

 

In website maker heb ik gemerkt (tot nu toe) dat het niet mogelijk is om mapjes met inhoud te uploaden. Ik heb al geprobeerd om het mapje te zippen en het zipbestand te uploaden maar dan kan je op de surver het mapje niet meer uitpakken.

 

Dus is er wel een mogelijkheid om op de een of andere manier een map met inhoud in één keer te uploaden?