Mappen in mediapool springt terug / sluit.

RoelKroonen schreef op 24.10.2015 om 13:00 uur

Goedemiddag, Ik heb het volgende probleem met VDL 2015 premium. Als ik in de mediapool een map opent met mijn filmfragmenten worden deze netjes getoond. Als ik een filmfragment dan vervolgens op een spoor zet, sluit de map met fragmenten zich. M.a.w. na het slepen van een fragment moet ik steeds weer vanuit de mediapool de map met bestanden selecteren en opnieuw openen Ik moet na iedere toevoeging dus steeds weer de  desbetreffende map openen...selecteren.... en toevoegen. Dat is met 400 fragmenten zeer iritant. Welke instelling staat niet goed en / of wat doe ik verkeerd. Wie weet de oplossing ? Groet, Roel

Reacties

RiViS schreef op 25.10.2015 om 14:46 uur

Hallo Roel,

Str...vervelend inderdaad. Bij mijn weten kun je dit via Instellingen niet bewerkstelligen en dus ook niet herstellen. Toch zou je even dit kunnen proberen: Bestand/ Instellingen/ Progr.instellingen terugzetten naar standaard waarden, je weet maar nooit.

Andere optie: Als je een programma dvd hebt, stop hem in de lade en kies de optie Herstellen (voor VdL).

Nog een optie: als het voorheen wel goed ging, probeer dan de Windows herstelfunctie, kies een herstelpunt naar een datum waarop het volgens jou nog goed werkte.

Heb je geen programma dvd (dus download versie) dan kun je ook nog overwegen het programma opnieuw te downloaden en installeren.

groet,

Rijk

RoelKroonen schreef op 26.10.2015 om 22:50 uur

Beste Rijk, Dank voor je advies. Ik had geluk. Ik heb met de optie instelling terug zetten 'alles' weer goed staan. Groet Roel 

RiViS schreef op 27.10.2015 om 12:10 uur

Graag gedaan, af en toe moet een mens ook eens geluk hebben.... ik ben wel benieuwd hoe dit is kunnen ontstaan, maar daar kom je ws niet meer achter.

succes met je programma.

groet,

Rijk