Magix werkt niet meer

peter-j7536 schreef op 14.05.2023 om 17:49 uur

Goedenavond,

Heel veel problemen met VDL 2023
Het afspeelknopje werkt na een paar seconden niet meer en bij het exporteren krijg ik de export is afgebroken. Foutcode,

Heb VDL verwijdert en opnieuw geïnstalleerd maar probleem blijft
heeft iemand een oplossing ?
Als ik de tijden opschrijf bij welke filmstukjes Magix vastloopt en ik knip een klein stukje van die filmfragmenten af dan doet ie het wel.

Alvast bedankt

Groet
peter

Reacties

Bol schreef op 15.05.2023 om 11:23 uur

@peter-j7536

Hallo Peter,

Hebt u VDL 2023 opnieuw geïnstalleerd zoals Magix Support aangeeft? Zie: Video deluxe opnieuw installeren (magix.info) en Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden?

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

peter-j7536 schreef op 15.05.2023 om 11:57 uur

Dank je wel... heb programma opnieuw verwijdert . Nu ook met alle onderliggende mappen en opnieuw geinstalleerd. Ik kijk even wat er nu gaat gebeuren. Ga het einde van de week weer gebruiken dus ik wacht het even af.. . groet Peter

Bol schreef op 15.05.2023 om 16:24 uur

@peter-j7536

Hallo Peter,

Dat is een goed bericht, zeker nu ik ook via een persoonlijk bericht heb vernomen dat de beelden van gisteren weer goed en zonder vastlopen wordt weergegeven. Persoonlijk denk ik dat hiermee al uw problemen zijn opgelost.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-