Magix webdesigner bij uploaden: geen geheugen meer beschikbaar

herbert-zelf schreef op 27.10.2016 om 11:47 uur

Mijn website ( www.live-learn.nl ) wordt gehost bij mijndomein.

De eerste paar aanpassingen heb ik kunnen publiceren, maar nu geeft het ftp-programma de foutmelding "geen geheugen meer beschikbaar"...

Hoe kan dat opgelost worden? ( juist omdat het eerst wel werkte, maar nu, zonder veranderingen aan mijn PC en zonder grote bestanden, nu niet meer )

Reacties

granddadmd schreef op 27.10.2016 om 11:54 uur

Herbert,

 schrijft u over een classic pakket of een premium pakket.

groetjes

opa Mike

herbert-zelf schreef op 27.10.2016 om 11:57 uur

Magix Web Designer 12. Zie geen classic of premium oid

granddadmd schreef op 27.10.2016 om 12:05 uur

Dit is een classic pakket en heeft maar een totaal geheugen van 500Mb.
Dit betekend dat een pakket is gekocht met serienummer zonder hosting, en apart  via mijn domein een hosting heeft lopen.
het beste is om naar deze link te gaan
https://support2.magix.com/customer/
en zij kunnen u verder helpen
groetjes
opa Mike

herbert-zelf schreef op 27.10.2016 om 12:18 uur

Ik hoop dat iemand van Magix me kan helpen:

Mijn website ( www.live-learn.nl ) wordt gehost bij mijndomein.

De eerste paar aanpassingen heb ik kunnen publiceren, maar nu geeft het ftp-programma de foutmelding "geen geheugen meer beschikbaar"...

Hoe kan dat opgelost worden? ( juist omdat het eerst wel werkte, maar nu, zonder veranderingen aan mijn PC en zonder grote bestanden, nu niet meer )

herbert-zelf schreef op 27.10.2016 om 13:02 uur

@opamike.... 500MB? Ik sla m'n website op bij mijndocumenten en wordt gehost bij mijndomein. Website zelf nog geen 20MB... dus ik snap dit niet zo goed

Voormalige gebruiker schreef op 28.10.2016 om 18:40 uur

Beste,

Ik zie dat uw probleem is opgelost. Zou u het hier kunnen vermelden hoe u dit heeft opgelost, zodat andere gebruikers hierook wat aan kunnen hebben. Was het een Magix of een Mijndomein probleem?

Bijvoorbaat dank.

Groet,

Rob