Magix Web Designer 10

mischmasch schreef op 29.10.2014 om 19:40 uur

Alles werkt even prima, maar na wat experimenteren met toevoegen pagina, terug verwijderen e.d. wordt de site op een rare manier geëxporteerd. Ik krijg niet meer de normale site opbouw te zien. dwz pagina na pagina, maar alle webpagina's staan onder elkaar op één grote pagina. Dus pagina 2 onder pagina 1 enz.

De website bestaat dan als het ware uit één doorlopende pagina. Ik kies nergens bewust voor deze mogelijkheid en zou ook niet weten hoe ze uit te schakelen.

In de pagina en lagen galerie lijkt alles normaal.

Reacties

hilliewelp schreef op 30.10.2014 om 14:50 uur

Open onder "acties" exportopties internet. Daar kun je kiezen voor conventionele website . Daarna verschijnt je website op de manier zoals jij wilt en niet onder elkaar.

Groet, Hillie

mischmasch schreef op 30.10.2014 om 16:56 uur

Bedankt voor je antwoord, maar onder "actie" vind ik geen "exportopties internet"

wel:

galerie

kleureneditor

namen

webeigenschappen

optimaliseer alle afbeeldingen

spellingscontrole tijdens het typen

opties

Misschien zou je mogelijkheden kunnen verwachten bij webeigenschappen of opties, maar ook daar zoek ik tevergeefs.

hilliewelp schreef op 31.10.2014 om 14:13 uur

Excuus, ik heb Webdesigner 10 premium, daar had ik niet aan gedacht. Misschien staat er iets in je handleiding bij website exporteren en publiceren. ik hoop dat je er uitkomt. Mij lukt het ook altijd al duurt het soms een tijdje. Succes!