Magix video easy red (7de versie)

Costanzo-Iaccarino schreef op 16.07.2020 om 22:21 uur

Hello

Ik ben in het bezit van het programma Magix video easy red (7de versie).
Ik heb windows 10 en had die een tijdje geleden geïnstalleerd. 
Het werkte perfect in het begin, ik heb een tiental copies kunnen nemen van oude Hi8 cassettes en het had perfect gedigitaliseerd.
Maar nadien werkte het niet meer zo goed, schokkende beelden.
Er verschijnt na ongeveer 1 minuut het volgend bericht: 'Uw computer wordt met de actuele opname-instellingen overbelast'. 
Kunnen jullie mij helpen hieromtrent aub?

Dank bij voorbaat.
 

Reacties

mi-bo schreef op 17.07.2020 om 10:27 uur

@Costanzo-Iaccarino

Beste Constanzo,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum,

Enkele suggesties:

ga naar bestand, instellingen, instellingen terug zetten naar Standaardwaarde.

staan de instellingen zo,

Al eens het totale pakket verwijderen en weer opnieuw installeren gedaan.

Toen het overzetten ( digitaliseren ) goed ging was dit onder Windows 7 of ook al onder Windows 10 gezien het pakket RUV 7 gemaakt is voor Windows 10

zijn de Hi8 bandjes ook voordat ze gedigitaliseerd werden heen en weer gespoeld ( i.vm verzakken bandje en evt plakken )

iets veranderd in de programma instellingen,

Misschien kunt U hiermee aan de slag, wat een oplossing kan zijn.

M.vg.gr

Michael ( Moderator )

 

Costanzo-Iaccarino schreef op 17.07.2020 om 12:58 uur

Beste Michael

Ik heb gekeken naar de project en programma instellingen of die ingesteld zijn zoals in uw bericht. Maar het lukt nog steeds niet.

Het overzetten dat ik voordien gedaan had en dat perfect was gelukt was inderdaad al in windows 10.

Op welke manier kan ik het best het totale pakket verwijderen in windows 10 en opnieuw installeren?

 

Dank bij voorbaat.

 

mi-bo schreef op 17.07.2020 om 14:14 uur

@Costanzo-Iaccarino

Beste Constanzo.

meestal voldoende is via ( typ hier voor zoeken ) (Configuratiescherm )naast start Windows.

Dan programma en onderdelen, hier opzoeken Red Uw Video , dit verwijderen. Pc afsluiten, opstarten en via de dvd weer installeren.

Ik heb geen Tutorial van versie 7 gemaakt wel van versie 6

https://www.magix.info/nl/tutorials/ruv-6-0--1094447/

en van versie 8

https://www.magix.info/nl/tutorials/hoe-installeer-ik-mijn-magix-red-uw-video-8-programma--1183834/

Hopend dat U hiermee veder komt .

M.vr.gr

Michael

Costanzo-Iaccarino schreef op 17.07.2020 om 14:49 uur

Beste Michael

Dat had ik ook al geprobeerd toen, maar het lukt nog steeds niet.

Ik begrijp het echt niet, het lukte in het begin, en het was echt goed opgenomen.

Alles in windows 10.

Welke wijzigingen kan ik eventueel ergens nog aanbrengen?

Dank bij voorbaat.

 

Bol schreef op 17.07.2020 om 16:39 uur

Hallo Gostanzo,

Welkom op het voor en door Magix gebruikers.

U schrijft: "Ik ben in het bezit van het programma Magix video easy red (7de versie)". Als u hiermee Magix Red Uw Video 7 bedoeld, deze is uitgebracht in 2014 als Windows XP/Vista/7/8.

Probeer RUV 7 eens met de Microsoft probleemoplosser van uw PC te verwijderen. https://support.microsoft.com/nl-nl/help/17588/windows-fix-problems-that-block-programs-being-installed-or-removed

U kunt daarna RUV 7 dan weer op de gebruikelijke manier installeren.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 17.07.2020, 16:50, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Costanzo-Iaccarino schreef op 17.07.2020 om 17:51 uur

Beste Rob

Heb ik zonet gedaan, maar lukt nog steeds niet.

Welke wijzigingen kan ik eventueel ergens nog aanbrengen?

Dank bij voorbaat.

mi-bo schreef op 17.07.2020 om 18:08 uur

@Costanzo-Iaccarino

Beste Constanzo.

Nu U alles heeft geprobeerd wat als advies is aangedragen, misschien te overwegen het mooie nieuwe versie RUV 9 aan te kopen.

Dan is zeker Uw frustratie opgelost.

sc6

M.vr.gr

Michael

 

Costanzo-Iaccarino schreef op 17.07.2020 om 20:31 uur

Beste Michael

Toch vind ik het raar dat het eerst ging met versie 7 in windows 10 en daarna niet meer.

Wie zegt dat het wel zal lukken met versie 9?

 

Met vriendelijke groeten.

mi-bo schreef op 17.07.2020 om 20:59 uur

@Costanzo-Iaccarino

Beste Costanzo,

er is nog een mogelijkheid om dit te proberen,

https://www.magix.info/nl/support/artikel/installatieprocedure-magix-video-converter--710/

En anders RUV 9 aankopen,deze versie is speciaal gemaakt( geschreven ) voor Windows 10

U heeft altijd de mogelijkheid als het niet werkt het product binnen 14 dagen retour te zenden zie :

Sc6

M.vr.gr

Michael

 

Bol schreef op 17.07.2020 om 23:29 uur

Hallo Costanzo,

Volgens mij moet u uw probleem zoeken in het feit, dat uw computer op en of andere wordt overbelast met de actuele opname-instellingen. Maar wat dit precies inhoud kan ik u helaas niet zeggen. Ik zou dan achter uw PC / Laptop moeten zitten.

Maar goed, hebt u uw PC / laptop nadat u RUV7 en alles wat daarmee samenhangt verwijderd, voordat u RUV7 weer opnieuw installeert? Hebt u toen ook een schoonmaakprogramma zoals CCleaner gebruikt? https://www.ccleaner.com/nl-nl/ccleaner/download?upgrade

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Costanzo-Iaccarino schreef op 30.08.2020 om 13:09 uur

Beste Rob

Op mijn computer is er nog steeds veel ruimte. Waar worden de copies van de RUV7 misschien opgeslaan op de computer? Misschien moet ik deze verwijderen zodat er meer werkplaats om RUV7 te doen werken, dat de computer niet is overbelast? Maar ik weet niet hoe en waar. Kunt u mij helpen aub?

 

Bedankt!