Reacties

Bol schreef op 03.02.2022 om 12:44 uur

@Louis-Schippers

Hallo Louis,

U kunt VDL 2021 op twee manieren deactiveren.

Optie -1-

  • Start op uw oude PC VDL 2021 op en ga naar: Hulp / Programma deactiveren

Optie -2-

  • Ga naar Mijn account / Mijn producten
  • Zoek Video Deluxe 2021 en klik op Uncheck

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 03.02.2022 om 13:04 uur

@Louis-Schippers

Beste Louis,

Ja , dit is mogelijk maar dan wel met Uw email adres en WW.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 03.02.2022 om 13:08 uur

@Louis-Schippers

Hallo Louis,

Ik ben ervan uitgegaan, dat u weet hoe u moet / kunt inloggen bij: Mijn Account, anders zie deze link: Waar kan ik mijn serienummer vinden?

Met vriendelijke groet, Rob (moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 03.02.2022, 13:09, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Louis-Schippers schreef op 03.02.2022 om 13:18 uur

Dank voor je snelle reactie het ging er mij om dat het programma bij iemand anders dan kan worden gebruikt er is al geschreven dat dit kan maar dan wel met het bestaande email en ww mijn bedoeling was om dan een nieuw emailadres en ww toe te gebruiken dus van de desbetreffende persoon zelf.

Bol schreef op 03.02.2022 om 13:29 uur

@Louis-Schippers

Hallo Louis,

Inderdaad is het mogelijk om VDL 2021 met uw emailadres en wachtwoord op een computer van iemand anders te installeren en te gebruiken. Sorry, maar ik had uw vraag niet zo gelezen. Succes met het samenstellen van u films.

Met vriendelijk groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Louis-Schippers schreef op 03.02.2022 om 13:38 uur

Dus niet met een ander e-mail en ww van de desbetreffende persoon zelf bij wie het op de computer komt want dat was mijn bedoeling.

Bol schreef op 03.02.2022 om 13:50 uur

@Louis-Schippers

Hallo Louis,

Beseft u wel, dat uw P3-serienummer zeer persoonlijk is en dat de ander, als hij uw Emailadres en Wachtwoord hebt bij al uw persoonlijk berichten en gegevens kan komen.

Toch heb ik nog een vraag aan u, hebt u voor VDL 2021 en VDL 2022 twee verschillende P3-serienummers? Als dat zo is, dan is er een mogelijkheid om het P3-serienummer over te dragen aan die ander. Dit doet u dan zo.

Stuur eens een mailtje naar: infoservice@magix.net met het verzoek om VDL 2021 met het P3-serienummer uit uw account te verwijderen en deze toe te voegen / verplaatsen aan die ander.

Met vriendelijke groet, Rob (moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 03.02.2022, 13:51, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 03.02.2022 om 15:20 uur

@Louis-Schippers

Beste Louis..

Dank voor Uw feedback.

Alleen met tussenkomst van MAGIX Support is het mogelijk dat Uw account voor een bepaald product wordt ontkoppeld daar krijgt U bericht van, en dan kan een buitenstaander met het P3 versienummer en zijn email adres het MAGIX product wel installeren.

Om 15.56 aanvulling gemaakt

"Een aanvulling, als U een update heeft gedaan via update service van versie 2021 naar versie 2022 met het zelfde P3 serienummer is dat niet mogelijk, wel als U voor versie 2021 en versie 2022 2 verschillende P3 serienummers heeft "

sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

2x

Wijziging aangebracht i.v.m met meer informatie

Bol schreef op 03.02.2022 om 15:59 uur

@Louis-Schippers,

Hallo Louis,

Het bovenstaande is waarschijnlijk alleen mogelijk als u twee P3-serienummers hebt, tenzij u helemaal afstand wilt doen van uw versie VDL 2021 c.q. VDL 2022 met één P3-serienummer.

Met vriendelijke groet,

Rob (moderator)

Aanvulling: 03-02-2020 om 16:20uur

Voor zover ik het nog kan herinneren, moet die andere gebruiker bij Magix al een eigen account hebben, zodat Magix Support uw P3-serienummer, dat u wilt overdragen, daar naar toe kan verplaatsen.

Laatst gewijzigd door Bol op 03.02.2022, 16:27, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-