Magix Video de Luxe installeren op twee pc's

FriSe schreef op 12.11.2021 om 10:47 uur

Magix Video de Luxe installeren op twee pc's.

 

Ik wilde voordat ik Magix Video de luxe in abonnementsvorm wilde aankopen, weten of deze versie ook op twee pc's is te installeren.

Omdat op de website hier niets is wat daar op wijst, toch maar even bij Magix Support om uitsluitsel gevraagd.

Dit was het antwoord:

 

Wat betreft uw vraag: Ja, dat klopt. Met op abonnementen gebaseerde licenties heeft u slechts één licentie. U kunt dat activeringsslot dan alsnog weer vrijmaken en b.v. migreren naar een andere computer, maar u kunt de software niet tegelijkertijd op twee systemen in licentie hebben.

 

Deze versie wordt dan ook aangeduid met Magix Video de Luxe 365.

Ik wilde dit toch even op het forum meegeven als tip !!!

 

m.vr.gr.

Frise

 

Reacties

mi-bo schreef op 12.11.2021 om 11:09 uur

@FriSe

Beste Frits.

Dank voor het mededelen van Uw bevindingen betreft MAGIX VDL 365.

Bent U er ook al achter gekomen wat het resultaat is als U abonnement beëindigd na 365 dagen.

Blijf het dan Uw eigendom of niet.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product MVDL.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

FriSe schreef op 12.11.2021 om 11:44 uur

Beste Michael,

Dat staat nu wel in de voorwaarden. Na beëindiging van je abonnement is de software niet meer te gebruiken.

Ten alle tijden kun je dan wel weer een koopversie aanschaffen om verder te gaan.

 

m.vr.gr.

Frise

mi-bo schreef op 12.11.2021 om 12:25 uur

@FriSe

Beste Frits.

Dank voor Uw uitgebreide Feedback.

Hier hebben MAGIX gebruikers/lezers iets aan, dank , dit op het Forum te zetten.

Sc6

M.vr.gr

Michael

MAGIX_Redaktion schreef op 17.11.2021 om 16:50 uur

Hallo allemaal,

Video deluxe kan afzonderlijk op twee computers worden geïnstalleerd. Wij verontschuldigen ons voor de verwarring. 

Laat het ons weten als u nog vragen hebt of hulp nodig hebt.

Vriendelijke groeten
MAGIX Team