Reacties

Rudie schreef op 05.02.2020 om 22:12 uur

Beste Michael,

Bedankt voor de snelle reactie. Als ik naar magix.com ga en in het menu kies voor video vind ik geen RUV 9.

Kun je mij een link geven of aangeven wat bv de resolutie is waarin de video opgenomen kan worden?

 

Thanks,

 

mi-bo schreef op 05.02.2020 om 22:17 uur

@Rudie

Beste Rudie,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Dat U geen specificatie kunt vinden van de USB omzetter is correct alleen dit

eerder gegeven antwoord is door mij verwijderd, dit is de juiste,

Maar voor € 20,00 meer heeft U nu RUV9 + DVD architect misschien is dat de moeite waard.

Of bezit U al een MAGIX vdl pakket,

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

mi-bo schreef op 05.02.2020 om 22:19 uur

@Rudie

Beste Rudie,

hier de link van RUV 9 https://www.magix.com/nl/video/red-uw-videos/

Sc6

Met vriendelijke groet

Michael

Rudie schreef op 07.02.2020 om 11:10 uur

Hallo Michael,

Ik ben nu in het bezit van een demo van MAGIX Video deluxe Plus. Ik heb een Terratec G1 video grabber en de software die daarbij zat geeft een slecht resultaat qua kwaliteit. Resolutie is belabberd.

De demo laat hier al een hele verbetering zijn van gedigitaliseerd video materiaal. Ik denk dat de kwaliteit grotendeels afhankelijk is van de video grabber of usb interface die het analoge signaal naar de computer moet brengen. Vandaar dat ik de specificaties zocht, ie. resoluties mogelijk.

Kan ik met het door jouw voorgestelde beelden van een videocamera overzetten naar een computer in een bestandsformaat wat daarna op tv's af te spelen is? (via een netwerk schijf)

Ik zie verder dat audioexport niet mogelijk is?

Bedankt al vast voor jouw hulp

 

grt

Rudie

mi-bo schreef op 07.02.2020 om 11:23 uur

@Rudie

Beste Rudie.

Dank voor Uw uitgebreide reactie.

(1)Mijn vraag wat is precies Uw bedoeling beelden van analoog te digitaliseren en op een eenvoudige manier slechte stukken eruit te halen en dan exporteren naar een harde schijf.

(2)Of wilt U na het digitaliseren van Uw dierbare beelden het ook nog bewerkeniet.

Voor optie 1 is RUV 9 voor U de juiste oplossing.

Voor optie 2 MAGIX vdl plus of premium met een originele MAGIX Usb omzetter.

Het product Terratec ken ik wel, maar nooit testen mee gedaan

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Rudie schreef op 10.02.2020 om 20:17 uur

Hallo Michael,

Bedankt voor jouw antwoord. Ik weet in principe even genoeg.

Vind het alleen jammer dat er geen direct antwoord gegeven kan worden op de vraag in welke resolutie ik analoge beelden ik om kan zetten naar digitale beelden.

 

grt Rudie

mi-bo schreef op 10.02.2020 om 21:38 uur

@Rudie

Beste Rudie.

Analoge beelden digitaliseren wordt omgezet naar 720:576 dat in Mpeg2.

Sc6

Michael