Magix Travel Maps (Reisroute) wilt niet upgraden!!

Ton-vanSteenoven schreef op 22.03.2023 om 13:50 uur

ASUS Laptop; i5; W11; NVIDIA GTX 960M; (SSD); 8Gb

Mijn bestelling voor Video de Luxe Premium 2023 (xxxxMXC) is gedaan maar in afwachting van de levering probeer ik e.e.a. in de Testversie (TRIALC-xxxxxx) uit. Ik klikte daarin de Reisroute-optie aan waarna gevraagd werd een upgrade uit te voeren. Na de download (50% voortgang) werd gemeld dat er nog een programma actief was en gesloten moest worden. Ik heb daarna de openstaande programma's afgesloten waarna ook de upgradeprocedure stopte. Als ik nu de testversie start en de optie Reisroute activeer krijg ik een upgradetool waarin geen enkele upgrade wordt getoond.

 

Reacties

Bol schreef op 22.03.2023 om 14:08 uur

@Ton-vanSteenoven

Hallo Ton,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Allereerst dit. Zet nooit privégegevens zoals Serienummers, aankoopgegevens. etc.. op een openbaar forum. Kwaadwillige kunnen hier misbruik van maken.

.....Mijn bestelling voor Video de Luxe Premium 2023 (xxxxMXC) is gedaan maar in afwachting van de levering probeer ik e.e.a. in de Testversie....

Na betaling kunt u Video Deluxe 2023 gelijk registreren en activeren. U hebt een opdrachtbevestigingsmail terugontvangen van Magix Duitsland met daarin uw P3-serienummer. Zie eens link: Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden? (magix.info)

Voor zover ik het weet kunt u de reisroute (Magix Travel Maps) niet upgraden in een trailversie!!

Om teleurstelling te voorkomen, kijk even of bij u de laatste Videokaartdrivers zijn geïnstalleerd? Ga hiervoor naar: GeForce Game Ready Driver | 531.29 | Windows 10 64-bit, Windows 11 | NVIDIA

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator) 

Laatst gewijzigd door Bol op 22.03.2023, 14:12, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-