Magix Travel Maps geen foto meer in routepunt

AddyV schreef op 18.01.2021 om 17:21 uur

Gisteren nieuwe versie van Videostory Deluxe geïnstalleerd (van 2019 naar 2021). Hierbij werd ook MTM automatisch vervangen. Nu kan ik geen foto's meer in de routepunten plaatsen. Is het de bedoeling dat een nieuwe versie beperkter is dan de oude? of vind ik het gewoon niet hoe je dat moet doen. ik kan het niet meer proberen in de oude versie want die is verdwenen.

Addy

Reacties

mi-bo schreef op 18.01.2021 om 17:42 uur

@AddyV

Beste Addy

Wat er bij U verkeerd is gegaan kan ik van hieruit U niet vertellen,

Zoek eerst de foto op plaats deze bij de route punt marker

zie klik ipv route punt op de eerste Avantar

zie de foto is uiteraard te verkleinen

Hier een link hoe het mooie MTM werkt

https://www.magix.info/nl/tutorials/het-begin-van-magix-eigen-reisroute-programma--1230422/

Sc6

M.vr.gr

Michael

 

Wijziging aan gebracht i.v.m met meer informatie

AddyV schreef op 18.01.2021 om 18:04 uur

sorry Michael, ik bedoelde eigenlijk dit, kan dat niet meer?

mvg

Addy

mi-bo schreef op 18.01.2021 om 18:18 uur

@AddyV

Beste Addy.

Dank voor Uw feedback.

Dit is voor mij nieuw,ik ga dit spoedig uitzoeken en U hoort nog van mij.

M.vr.gr

Michael

mi-bo schreef op 18.01.2021 om 18:52 uur

@AddyV

Beste Addy,

dit is de optie die U bedoelt, hier kan de foto verkleind er onder worden geschoven,

Heeft U bij de upgrade wel via hulp online actualiseren gedaan, en gratis download geactiveerd.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 18.01.2021 om 18:58 uur

@AddyV

Hallo Addy,

Volgens mij is dit uw probleem?

zie dit filmpje.

Succes, Rob

Keep It Safe

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

AddyV schreef op 18.01.2021 om 20:18 uur

aan Michael,

dat is inderdaad de optie die er vroeger was. wat bedoel je met de opmerking online hulp en gratis download geactiveerd?

Aan Rob,

dit lukt inderdaad. blijkbaar moet je wel regelmatig "archief leegmaken" want anders neemt hij soms de verkeerde foto, een foto die zelfs niet in de selectie meer staat.

bedankt groetjes,

Addy

Bol schreef op 18.01.2021 om 20:37 uur

@AddyV,

Hallo Addy,

Het doet mij deugd om te lezen, dat mijn filmpje u op het goede spoor heb gezet.

Succes 👍👍👍met het maken van uw reisroutes.

Groet, Rob

Keep It Safe

Laatst gewijzigd door Bol op 18.01.2021, 20:37, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 18.01.2021 om 20:56 uur

@AddyV

Beste Addy.

Dank voor Uw feedback

Het is geen online hulp maar online actualiseren als er nog een Update Download (Patch)wordt die ook geïnstalleerd. .

Via hulp gratis Download daar staan ook wat opties die nog geïnstalleerd moeten worden.

En via mijn PNG van 18.52 uur staan route punten die doorzichtig zijn.

Sc6

M.vr.gr

Michael

mi-bo schreef op 18.01.2021 om 22:27 uur

@AddyV

Beste Addy,

na mijn PNG uitleg,

een kleine promo hoe makkelijk het zou moeten gaan. zoals het bij U bedoelde,

http://www.mi-bo.magix.net/album/alle-albums/!/oa/7511973/

Sc6

M.vr.gr

Michael

AddyV schreef op 19.01.2021 om 11:57 uur

hallo Michael,

dit is heel duidelijk. Nu moet ik wel toegeven dat ik dom geweest ben. ik heb nl de schuifknop onder de selectie van het type routepunt niet gezien, anders had ik jullie niet moeten lastig vallen.

bedankt voor de snelle en perfecte hulp

groetjes,

Addy

mi-bo schreef op 19.01.2021 om 12:11 uur

@AddyV

Beste Addy.

Dank voor Uw feedback.

Dom is niet het juiste woord,het is meer niet genoeg ( bezig geweest ) aandacht besteed aan het programma (oefenen baart kunst ).

Veel plezier met het samenstellen van Uw reisplannen met het mooie MAGIX product MTM.

Blijf gezond.

M.vr.gr

Michael