Reacties

mi-bo schreef op 15.09.2021 om 12:22 uur

@nico-koevoets

Beste Nico.

Heeft U inmiddels een andere versie van MVDL, daar Uw eerdere Topic over MVDL 2014 gaat.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

nico-koevoets schreef op 15.09.2021 om 12:39 uur

Ik heb nu 2022 maar bij 2014 begon dat een paar weken terug ook al

Kees-Haremaker schreef op 15.09.2021 om 13:27 uur

Hallo Nico, heb je bij instellingen toets 'Y' en den video/audio instellingen ook een vinkje uitgezet bij video/audio op één spoor zie plaatje

Dan bij het audiospoor kijken of je audiogolfvormen ziet,

zo niet dan even met behulp van zie volgend plaatje, met toetsaanslg SHIFT+E aanklikken en dan komen de gofvormen

resultaat

Wellicht dat dit helpt.
Anders zou het kunnen dat in Windows 10 een instelling aangeeft dat als je b.v. een usbstickje of zo, of een DVD in de pc steekt dat windows zo is ingesteld dat meteen een verkenner opkomt en in geval van Magix deze opstart omdat bij instellingen tabblad Import/export het vinkje bij Automatische prieview van geëxporteerde clips aan staat.
Probeer maar eens
Mvg Kees
 

mi-bo schreef op 15.09.2021 om 13:49 uur

@nico-koevoets

Beste Nico.

Dank voor Uw Feedback.

Het is mogelijk,dat snelkoppeling op bureaublad geactiveerd blijf,sluit MAGIX programma eens af via Alt+F4 i.p.v rode X rechts boven

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 15.09.2021 om 14:06 uur

@nico-koevoets

Hallo Nico,

...heel vervelend dat Magix iedere keer opstart als ik een dvd in mijn disk van de pc stop....

Uw probleem is geen Magix probleem. U heb in Windows het automatisch opstarten geactiveerd. U kunt dit als volgt uitzetten:

Zie afbeeldingen:

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-