Magix Pro X6

pgvinken schreef op 28.02.2014 om 20:01 uur

Dag Magix Pro X5 en X6 gebruikers.
 

Deze week heb ik de video montage software Magix Pro X6 gekocht, dit programma vertoont bij het monteren van de beelden gemaakt met mijn schoudercamera de Sony HVR-S270 storingen bij het scrollen, weergeven van de beelden en in de gebrande DVD, Het bovengenoemde  probleem heb ik ook met Magix Pro X5.

De video beelden zijn opgenomen op een CF kaart en daarna op een externe harddisk gezet.  

Bovengenoemde storingen, heb ik niet bij het gebruik van de consumenten versies van Magix, onder andere het programma Magix Video de luxe 2013 Premium dat ik op 13-07-2012 heb gekocht, geeft geen storingen bij het gebruik van beelden gemaakt mijn camera de Sony HVR-S270 !

Hieronder screenshots van de storingen:

Naar aanleiding van het bovenstaande zult u begrijpen dat ik niet tevreden ben met de aankoop van Video Pro X5 en Video Pro X6, mogelijk heeft iemand een oplossing voor dit probleem.

Uw reactie zie ik graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Peter

 

 

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 28.02.2014 om 21:41 uur

Hallo Peter,

Kan dit niet liggen uw systeem. Het is een 64 bits programma. Ik heb dit ook een keer gehad in VDL 2013. Ik heb toen het programma volledig gedeinstaleerd en weer opnieuw geinstalleerd en ik heb het niet meer gehad. Volgens mij kunt u Video pro X6 ook instellen als consumenten VDl. lees hierover in de handleiding vanaf blz. 37.

Ik hoop dat u hier wat aan heeft,

Succes,

Rob

mi-bo schreef op 01.03.2014 om 15:35 uur

hallo Peter,
graag wil ik ook meedenken, na het zeer goede antwoord van Robvroe1.
Om te beginnen als U een film heeft gemaakt in de camera, even op internet gekeken filmt U met bandjes,
hoe importeert U dit in MAGIX , en hoe filmt U 720:576 of 1440:1080.
zie Uw reactie tegemoet voordat er antwoorden worden gegeven , die niet doel reikend zijn
gr
mi-bo