Magix Pro X5

brochetto schreef op 01.09.2013 om 12:33 uur

Hallo,

Ik werk al enkele jaren met Magix, en heb mij onlangs ook de professionele versie Pro X5 aangeschaft.

Na een maand met het programma te hebben gewerkt, ondervind ik dat er met dit programma niet meer mogelijkheden zijn, dan met de "amateurs versies"

Kan iemand mij vertellen wat de meerwaarde "buiten de aankoopprijs" van pro X5 is ?

Alvast bedankt

Brochetto

Reacties

bobbiaan schreef op 01.09.2013 om 20:46 uur

Beste....,

Een groot verschil met de "amateurversies" is dat er met meer dan twee camera opnamen op de tijdlijn geplaatst, synchroon gemonteerd kan worden. Let wel, er moet dan met alle camera's op hetzelfde moment gestart worden. Het programma synchroniseerd dan automatisch de opnamen.

 

Mvg

Bobbiaan

brochetto schreef op 08.09.2013 om 10:01 uur

Bobbiaan,

Is dat echt de enige meerwaarden van Pro X5 ?

Dat is toch wel mager voor het 3 dubbele van de prijs van MVDL premium versie 2013

Ik plaats nu met mijn MVDL premium 2013 versie zelfs al 4 camera opnames op de tijdlijn, om vervolgens mijn montage te maken.

 

Groeten

Brochetto

bobbiaan schreef op 08.09.2013 om 11:21 uur

Beste Brochetto,

Je begrijpt het niet. Je filmt met vier camera's zet die op de tijdlijnen en het programma synchroniseert op geluid de beelden, dat doet de versie 2013 niet, dat moet je dan zelf doen.

Als voorbeeld een voetbalwedstrijd, het moment van een scheidsrechterfluitsignaal wordt door het programma synchroon gelegd. Overigens is dat niet het enige voordeel. Ik spreek uit ervaring van clubleden van onze videoclub die beamen dat het Magix Pro het geld dubbel en dwars waard is t.o.v. andere professionele programma's.

Het is m.i.z. wel zo, wil je alle voordelen benutten je wel een studie van het programma moet maken om het te gebruiken. Vaak kopen mensen programma's en halen er niet uit wat er allemaal in zit.

 

Suc6.

Bobbiaan